Col·laboració docent en el Grau en Nutrició Humana i Dietètica

Durant el curs acadèmic 2019-2020 Alinua ha realitzat una col·laboració docent en l'assignatura Educació nutricional del Grau en Nutrició Humana i Dietètica. Aquesta assignatura es cursa en el segon trimestre de quart curs, quan l'alumnat ens va sol·licitar gravar un breu vídeo en el qual es ressaltara la importància de consumir fruites i verdures, també entre els dietistes-nutricionistes.

La compañer Sonia Martínez Balaguer es va prestar voluntària per a ser la imatge d'Alinua en aquest vídeo, ja que en aqueixos moments ens trobàvem tots confinats a casa per motiu de la Covid-19.

Reproducir

Gabinet d'Alimentació i Nutrició