Gabinet d'Alimentació i Nutrició

3. Desafiaments per a la regió
  4. Oportunitats

PONENT: Fabio Castany

És metdge cirurgià de la Universitat El Bosque (Colòmbia), té un mestratge en Salut Pública de la Universitat de Califòrnia, Los Angeles (UCLA) i estudis de Gerència en Salut i Millorament de la Qualitat de Serveis. Té una vasta experiència en salut reproductiva i planificació, així com en el disseny, engegada i avaluació de projectes en països en desenvolupament. Ha col·laborat en projectes de l'Agència per al Desenvolupament dels Estats Units (USAID), agències de Nacions Unides (FNUAP, PNUD, UNESCO), El Banc Mundial i el Banc Interamericano de Desenvolupament (BID) i ONGs internacionals.

DATA: 11 de gener 2016 Hora: 16.30 a 17.30 hores

LLOC: Aula 2. Facultat Ciències de la Salut. Universitat d'Alacant.

La conferència és lliure fins a completar l'aforament de la sala.

ORGANITZA:

Gabinet d'Alimentació i Nutrició de la Universitat d'Alacant -ALINUA-.

Grup de recerca d'alimentació i nutrició Universitat d'Alacant ALINUT-.

Facultat de Ciències de la Salut de la Universitat d'Alacant.

Associació Iberoamericana de Facultats i Escoles de Nutrició (AIFENutrición).

Es podrà seguir per videostreaming en directe a través del següent enllaç:

31/10/2016

El Gabinet Alinua rebrà el Premi a la Dedicació Professional en la VII Gala de la Salut d'Alacant

UPSANA (Unió Professional Sanitària Alacant) és l'entitat organitzadora de la Gala de Salut en la qual es reconeix la labor de professionals de la província d'Alacant, de renom nacional i internacional, de trajectòria destacada.

Cada col·legi professional integrat en UPSANA proposa la seua candidatura a les diferents categories dels premis. En aquesta edició, el Gabinet Alinua presentat pel CODiNuCoVa, rebrà el Premi a la Dedicació Professional.

22/09/2016
17th Internacional Congress of Dietetics. Granada, Spain, 7, 8, 9 and 10 September 2016

Els membres del Gabinet Alinua participen en 17th Internacional Congress of Dietetics formant part del comitè organitzador i presentant 5 comunicacions poster i una comunicació oral. La comunicació oral va ser premiada com a cinquena millor comunicació.

14/07/2014
Alinua participa en el CONGRÉS-TALLER INTERNACIONAL

Alinua participa en el CONGRÉS-TALLER INTERNACIONAL:
"APLICACIÓ PRÀCTICA DE METODOLOGIES PER A l'AVALUACIÓ ALIMENTÀRIA I NUTRICIONAL EN GRUPS POBLACIONALS", que tindrà lloc els dies 16, 17 i 18 de juliol dins del Congrés Internacional d'Epidemiologia Nutricional en la Universitat Tècnica de Manabi, Equador.

30/06/2014
La UA posa cèrcol a l'obesitat

Notícia del Diari La Veritat en la seua edició online del dia 30 de juny de 2014

Notícia completa

19/06/2014
Participació en l'I Curs d'Expert Cuina Tecnològica, Invat.tur

Impulsat pel Laboratori de Cuina de l'Institut Valencià de Tecnologies Turístiques i amb el suport de l'Institut Universitari de Recerques Turístiques de la Universitat d'Alacant, l'I Curs (Expert) de Cuina Tecnològica, es planteja sota un prisma tecnològic la finalitat del qual és perfeccionar a professionals de la restauració i inserir en el món laboral a cociner@s amb un major rigor científic i coneixement en els mètodes de gestió.

més info

19/05/2014
XII Fira de Consum Saludable 2014

Alinua ha participat els dies 14, 15 i 16 de maig en la XII Fira de Consum Saludable 2014 de l'Ajuntament de Sant Vicent del Raspeig, realitzant un taller d'antropometría, on es va fer un diagnòstic nutricional ràpid a tots els participants, mitjançant la presa de pes, talla, i el càlcul de l'Índex de Massa Corporal i l'Índex Cintura-Maluc.
En breu tindrem els resultats

03/12/2013
Nova campanya de cites

A partir d'avui ja estan disponibles la nova compaña de cites de gener. Si eres PAS o PDI, solicta la cita a través del Campus Virtual. Si eres alumne, a través del formulari de la pàgina web.

14/05/2013
CURS D'ESTIU: APLICACIONS DE LA CUINA EN PATOLOGIES EMERGENTS I DE GRAN PREVALENÇA

Ja està obert el termini de matriculació per als cursos d'estiu de la Universitat d'Alacant "Rafael Altamira". ALINUA organitza el curs: "APLICACIONS DE LA CUINA EN PATOLOGIES EMERGENTS I DE GRAN PREVALENÇA"

14/05/2013
Seminari "on estan les calories"

Avui no us podeis perdre el seminari "ON ESTAN LES CALORIAS". El seminari s'imparteix a les 12:00 hores en la sala polovalente del MUA.

08/05/2013
A través de l'espill. Lectures de l'obesitat: medicina, art i societat

A partir del dia 13 de maig s'inaugura en el MUA una interessant exposició: "A través de l'espill. Lectures de l'obesitat: medicina, art i societat"

Més Info

04/03/2013
Obertura de l'agenda per a demanar cita

A partir d'avui ja es pot sol·licitar cita per a la consulta dietètic-nutricional.

Si eres PAS o PDI a través del Campus Virtual, en utilitats i revisió mèdica. Si eres alumne/a a través del formulari que aquesta disponible en la web (solictar cita).

01/03/2013
INAUGURACIÓ DEL GABINET D'ALIMENTACIÓ I NUTRICIÓ DE LA UNIVERSITAT D'ALACANT (ALINUA)

Es comunica que dilluns que ve 4 de març de 2013, a les 11.00 hores, en el Saló de Graus de la Facultat de Ciències de la Salut, el Gabinet d'Alimentació i Nutrició de la Universitat d'Alacant (ALINUA) obri les seues portes a tota la comunitat universitària.

Podeu trobar tota la informació en el següent enllaç: http://fcsalud.ua.es/es/alinua

15/01/2013
Pròxima obertura del Gabinet d'Alimentació i Nutrició de la Universitat d'Alacant (ALINUA)

Gabinet d'Alimentació i Nutrició