Visió i missió del gabinet

El gabinet Alinua es configura com un centre propi de la Universitat d'Alacant, sense ànim de lucre, adscrit a la Facultat de Ciències de la Salut. Entre les seues finalitats està fomentar una alimentació més saludable i sostenible mitjançant l'articulació del coneixement generat des de diferents disciplines relacionades amb alimentació, nutrició i salut pública.

El gabinet compta amb el suport dels Vicerectorats de Campus i Sostenibilitat, i de Responsabilitat Social, Inclusió i Igualtat, de la Universitat d'Alacant.

Visió

Contribuir a promoure un sistema alimentari més saludable i sostenible capaç de garantir el desenvolupament ple del dret humà a una alimentació adequada que contribuïsca a un bon estat de salut.

Missió

Conformar una xarxa universitària formada per grups d'investigació, àrees i serveis relacionats amb la salut, i per agents interns i externs vinculats a l'alimentació i nutrició. La finalitat de la xarxa és generar una visió diversa i multidisciplinària que contribuïsca a conformar un sistema alimentari més saludable i sostenible en el context universitari i en el comunitari.

Valors
  • Transparència en la gestió
  • Impacte social de les estratègies
  • Activitats basades en l'evidència científica, la responsabilitat social i ambiental
  • Treball col·laboratiu i en equips creatius diversos, multidisciplinaris, igualitaris i d'abast global per a crear coneixement aplicat a la millora de la salut de la població.

Gabinet d'Alimentació i Nutrició

Facebook: https://www.facebook.com/GabineteAlinUA/