Facultat de Ciències de la Salut - Notícies publicades en Desembre, 2010

• Dijous, 23
  • nadal

Unitat Centralitzada en Nadal 2010

Aquesta Escola d'Infermeria romandrà tancada durant les vacances de Nadal. La Unitat Centralitzada assignada durant els dies 27, 28, 29 i 30 de desembre 2010, així com 3, 4 i 5 de gener 2011 estarà en la Facultat de Filosofia i Lletres.

• Dilluns, 20
  • FotoCineDebate

Activitat docent 3er d'infermeria

Els próxims dies 13 i 14 de gener de 2011, es desenvolupará en el Saló d'Actes de l'Aulari II l'activitat docent de Cinema debat. Aquesta activitat està dirigida als alumnes de 3º d'Infermeria, peró pot acudir a la mateixa qualsevol membre de la Comunitat Universitària que ho desitge.

Per a major informació accedir al Programa.

• Dimarts, 14
  • libroeees

Publicat el llibre

José Ramón Martínez Riera, Luís Cibanal Juan i M.ª Jesús Pérez Mora, professors de l'Escola Universitària d'Infermeria acaben de publicar el llibre “METODOLOGIA I APRENENTATGE EN L'ESPAI EUROPEU D'EDUCACIÓ SUPERIOR. DE LA TEORIA A la PRÀCTICA”. Més informació

• Dijous, 9
  • reunió

Jornades de treball integració teoria/pràctica

Durant els pròxims dies 13 i 14 de desembre es desenvoluparan en el Departament d'Infermeria les Jornades de treball sobre integració Teoria/Pràctica en les quals es presentarà l'estructura de les noves titulacions de Grau (Infermeria i de Nutrició Humana i Dietètica). Es farà una exposició de l'anàlisi realitzada pels membres de la Comissió del Practicum del Departament d'Infermeria de les competències pertanyents al mòdul PRACTICUM d'ambdues titulacions i la seua seqüenciació temporal, per a posteriorment procedir a treballar per grups amb professors i professionals de diferents àmbits assistencials, que permeten:

• Recopilar informació dels professionals sobre intervencions: habilitats, coneixements i actituds necessaris per a adquirir les competències de cada titulació.
    • Debatre els objectius educatius que l'estudiant ha d'adquirir en cada període del rotatori clínic establint gradients de complexitat.
    • Reflexionar sobre el sistema d'avaluar les competències tenint en compte aspectes objectius i subjectius.