Facultat de Ciències de la Salut - Notícies publicades en Novembre, 2010

• Dimarts, 30
  • logoOCDE

Convocatòria programa de Joves Professionals de l'OCDE

Nova edició del programa de Joves Professionals de l'OCDE, un dels millors programes per a aquells espanyols que vulguen treballar en l'organització.
    Aquest programa ha obert termini de convocatòria de diversos llocs (fins a 6 desembre).
    L'OCDE duu a terme el procés de selecció, per la qual cosa els candidats interessats han de contactar directament amb l'OCDE

• Divendres, 26
  • logoCertamenUJovenesTalentos

Campaña de promoció de la lectura entre els estudiants universitaris

integrada en el Pla Nacional del Foment a la Lectura, en el qual informen del “Certamen Universitari de Joves Talents Booket-Austral 2010/2011".

• Dilluns, 22
  • Turku

Curs EMPOWERING PATIENT EDUCATION (25 ects)

El Curs Empowering Patient Education organitzat pel Department of Nursing Science de la Facultat de Medicina de la Universitat de Turku (Finlàndia), està dissenyat per a estudiants de màster i postgraus en infermeria i altres ciències de la salut. En aquesta edició el curs (online-presencial) serà gratuït. Més informació en el seu web.

• Dijous, 18
  • e-salut

SEMINARI "eSalud: Innovació tecnològica en la Cura de la Salut"

Dins de les activitats que s'estan desenvolupant des de l'EU d'Infermeria s'ofereix aquest Seminari amb el propòsit d'introduir l'estudi i utilització de les aplicacions TIC en l'àmbit soiosanitario. Aquest seminari pretén proporcionar als/as participants coneixements i habilitats per a incorporar la perspectiva de l'eSalud a la seua pràctica professional. El seminari estarà a càrrec de la Professora Trinitat Carrión de l'O. de Màlaga.
    Termini d'inscripció: del 19 de novembre al 25 de novembre de 2010 mitjançant aquest formulari

• Dimarts, 16
  • DonaSangre

Curs Promotor Universitari de Donació de Sang

El Centre de Transfusions de la Comunitat Valenciana organitza la 4 ª Edició d'aquest curs. Inscripcions a través del formulari en Secretaria de l'Escola d'Infermeria. Més informació en el mail: uapromotoruniversitario@gmail.com o en el teléfon del CTCV 965 65 81 12. Llista d'admessos.

• Dijous, 4
  • Ells són nosaltres

Representació de l'obra teatral Terra Incògnita

Dins de les activitats del projecte europeu Terra Incògnita en el qual participa l'Escola d'Infermeria, el pròxim dia 8 tindrà lloc la representació de l'obra que dóna nom al projecte “Terra&Incògnita rdquo; per part de la companyia francesa Théâtre de l'Arcane i l'espanyola Bojos pel Teatre.

La representació es durà a terme en el Paranimf de la Universitat d'Alacant a les 20:00 hores del citat dia 8.

Les entrades es poden arreplegar en la llibreria COMPAS del Campus o en el propi Paranimf moments abans de la funció.