Facultat de Ciències de la Salut - Notícies publicades en Setembre, 2010

Notícies publicades en Setembre, 2010
  • Dimecres, 29
  • articulocientifico

Taller gratuït "Com escriure un article científic"

Dirigit a estudiants del Postgrau en Ciències de la Salut (Màster en Ciències de la Infermeria i Doctorat) i professors que imparteixen docència en l'Escola d'Infermeria. Nombre de places: 10. Termini d'inscripció: de l'1 al 8 d'octubre de 2010, mitjançant formulari selecció per ordre d'arribada. Més informació i Programa del curs.

• Dimarts, 28
  • florianapolis

L'Escola d'Infermeria participa en el XII Col·loqui d'Investigació en Infermeria

Del 29 d'agost al 2 de setembre es va desenvolupar en la Universitat de Santa Catarina de Florianápolis (Brasil) el XII Col·loqui d'Investigació en Infermeria. L'Escola d'Infermeria va estar present en el mateix mitjançant la participació dels Professors José Ramón Martínez Riera i Carmen de la Cuesta Benjumea. Més informació

• Dijous, 23
  • boe

Convocatòria de prova selectiva 2010

per a l'accés l'any 2011, a places de formació sanitària especialitzada per a graduats/diplomats en Infermeria (BOE núm. 230 de 22 de setembre de 2010). Presentació de sol·licituds del 24 de setembre al 4 d'octubre de 2010.

• Dimarts, 14
  • etticass

ETTICCASS'10

El “Trobada Transdisciplinar sobre Tecnologies de la Informació, les Comunicacions i el Control per a l'Assistència Social i Sanitària (ETTICCASS)” d'enguany se celebrarà els dies 15, 16 i 17 de novembre en la Universitat d'Alacant. El programa s'articula en sessions plenàries als matins i a primera hora de la vesprada, per a posteriorment tenir sessions en paral·lel en funció del col·lectiu assistent. La inscripció a la Trobada és gratuïta. Més informació sobre els temes a tractar, els conferenciants i la inscripció anticipada (límit de 200 places) en la pàgina web de la trobada ETTICCASS'10.

• Dijous, 2
  • EUE

Jornada de benvinguda

Des de l'Adreça del Centre som conscients de la importància d'aquesta nova etapa en les vostres vides. Per açò i amb motiu de l'inici del curs acadèmic 2010-2011 tenim el plaure de convidar als estudiants que inicien estudis, a una jornada de benvinguda que tindrà lloc el dijous 9 de setembre de 9.30 a 12.00 hores, en el Paranimf de la Universitat d'Alacant (Facultat de Dret).

Es tractaran temes de gran rellevància i interès per a aquests anys d'estudis en la Universitat d'Alacant: informació general, orientació, programes de mobilitat, programes d'acció tutorial, etc…

Comptem amb la vostra presència.

Ana Laguna Pérez. Directora EUE