Facultat de Ciències de la Salut - Notícies publicades en Desembre, 2011

• Divendres, 23
  • DonaSangre

Curs Promotor Universitari de Donació de Sang

El Centre de Transfusió d'Alacant organitza laª 5 Edició del Curs de Promotor Universitari de Donació de Sang. Més informació en el CTA 96 565 81 12. Per a inscriure's hauran de cumplientar el Formulari i adjuntar fitxa segellada del seu expedient acadèmic en la Secretaria de la Facultat de l'11/01/0212 al 01/02/2012.

• Urna

Eleccions a Claustre de la Facultat

La Junta Electoral de la Facultat acorda la proclamació definitiva de candidats i, atès que no superen el nombre de representants en cada col·lectiu, no procedeix jornada de votació, per la qual cosa es dóna per finalitzat el calendari electoral. Acord

• nadal

Unitat Centralitzada de Coordinació Acadèmica i de Centres

Durant el període d'atenció administrativa de Nadal (dies 26 al 30 de desembre i 2 al 5 de gener), la Unitat Centralitzada de Coordinació Acadèmica i de Centres (UCAC) estarà situada en l'Oficina d'Informació a l'Alumnat (Aulari II, planta baixa, Tel. 965903456).

L'horari d'atenció al públic serà de 9 a 14 hores.

Recorda que si vols sol·licitar un certificat pots fer-ho des de l'apartat "Altres serveis" del teu Campus Virtual accedint al nou menú d'administració electrònica: e-adm

Altres unitats que prestaran servei en el període de nadal

• Dimarts, 13
  • easydiet

Curs gratuït EasyDiet

Eina de gestió de consulta per a dietistes-nutricionistes. Dirigit a estudiants de Nutrició Humana i Dietètica (segon de grau, Diplomatura i curs d'adaptació). Dies 1 i 3 de febrer de 2012. Inscripcions des del 19/12/2011 fins al 13/01/2012 a través del Formulari d'inscripció de la Secretaria de la Facultat de Ciències de la Salut.

• Dilluns, 12
  • Carlos Alvarez

El professor de la UA Carlos Álvarez-Dardet rebrà l'Ordre Civil de Sanitat

El Consell de Ministres ha condedido al professor de la Universitat d'Alacant, Carlos Álvarez-Dardet Díaz, l'Encomana de l'Ordre Civil de Sanitat, màxima condecoració civil espanyola que es concedeix, %u201Ccom a honor, distinció i reconeixement públic, per a premiar mèrits, conductes, activitats o serveis rellevants o excepcionals, en l'àmbit de la sanitat%u201D.

• Dijous, 1
  • cndcue

Declaració de la Conferència Nacional de Directors de Centres Universitaris d'Infermeria

en relació a les competències professionals, al reconeixement i transferència de crèdits entre les titulacions de Diplomat i Grau en Infermeria, al Master i Doctorat i en relació a la llei del funcionariat públic.