Facultat de Ciències de la Salut - Notícies publicades en Febrer, 2011

• Dimecres, 23
  • cartelbengoa2012

VIII Seminari José María Bengoa

El pròxim dia 18 de març de 2011, a les 12.00 h., en el marc del Seminari Bengoa, s'impartirà la conferència “PETITA HISTÒRIA D'UNA GRAN PROFESSIÓ: DIETISTA-NUTRICIONISTA A ESPANYA”, a càrrec de PILAR CERVERA RAL. La conferència està dirigida a professors i estudiants relacionats amb les ciències de la salut i específicament amb la Nutrició Humana i Dietètica. Persones de contacte: Mª Eugenia Galiana Sánchez, Josep Bernabeu Mestre del Dpto. Infermeria Comunitària, Medicina Preventiva i Salut Pública i Història de la Ciència.

• Dijous, 10
  • aliments

Conferències d'interès per a estudiants de Nutrició Humana i Dietètica

Conferències sobre història de l'alimentació i la nutrició (el context valencià i internacional). 15, 17 i 22 de febrer. Interessats contactar amb el coordinador Josep Bernabeu Mestre del Departament d'Infermeria Comunitària.

• Dimecres, 9
  • ANECA

EMESA VALORACIÓ POSITIVA DE L'ANECA D'AVALUACIÓ DEL DISSENY DEL SISTEMA DE GARANTIA INTERNA DE QUALITAT (SGIC).

L'ANECA ha emès valoració favorable del disseny del Sistema de Garantia Interna de Qualitat conforme amb les normes i directrius del Programa AUDIT i que fan referència a la presentació del centre, els seus departaments, les instal·lacions i les titulacions impartides, així com a l'estructura del centre per al desenvolupament del SGIC.
    Veure informe

• Dimecres, 2
  • Gestió Servciosde Salut i Soci-sanitaris

Jornada: Experiències de Gestió d'Infermeria

La Gestió dels Serveis de Salut i Soci-sanitaris està implícita en totes les activitats de la vida social relacionades amb la salut/malaltia i la seua implicació amb el context individual, familiar i comunitari.
    Dirigit a:
    • Estudiants deº 2 curs de Màster CC de la Infermeria i deº 3 de la Diplomatura.
    • Docents de la I.O. d'Infermeria.
                               - Gestors d'infermeria.
                               • Professionals de la salut.
    Places limitades a l'aforament del local
    Per a major informació consultar el programa adjunt.

3 de març de 2011 de 15:45 a 20 hores en el Saló de Graus de la Facultad de Dret.

• Dimarts, 1
  • facultat

L'Escola d'Infermeria de la Universitat d'Alacant es transforma en Facultat de Ciències de la Salut

El Consell de Govern de la Universitat d'Alacant ha aprovat la transformació de l'Escola Universitària d'Infermeria en Facultat de Ciències de la Salut. Amb aquesta decisió, s'inicia un procés de tramitació que requereix el vistiplau del Consell Social de la UA i l'aprovació final de la Generalitat Valenciana, tal com està establit en la normativa corresponent.