Facultat de Ciències de la Salut - Notícies publicades en Octubre, 2011

Notícies publicades en Octubre, 2011
  • Divendres, 28
  • Façana Faculteu de Ciències de la Salut

Els professors de la UA Miguel Richart i Manuel Luis Cibanal nomenats Membre i Col·legiat d'Honor pel Col·legi d'Infermeria de la Comunitat Valenciana

Els professors de la Facultat de Ciències de la Salut de la UA, Miguel Richart i Manuel Luis Cibanal, han sigut nomenats Membre i Col·legiat d'Honor, respectivament, pel Col·legi d'Infermeria de la Comunitat Valenciana, en reconeixement a la seua labor professional.

• Dijous, 20
  • Acte Benvinguda Màsters

ACTE ACADÈMIC D'OBERTURA DELS MÀSTERS UNIVERSITARIS DE LA FACULTAT DE CIÈNCIES DE LA SALUT

La Facultat de Ciències de la Salut va celebrar ahir 19 d'octubre l'acte acadèmic d'obertura dels Màsters Universitaris oferits en el curs acadèmic 2011/2012. Aquesta oferta suposa la implantació de quatre nous Màsters: Investigació en Ciències de la Infermeria, Cultura de les Cures, Nutrició Clínica i Comunitària i Ciències dels Aliments i Nutrició.
    La Degana de la Facultat de Ciències de Salut, Dra. Ana Laguna, en la seua intervenció va destacar que aquesta oferta d'estudis de postgrau marquen una nova etapa en el desenvolupament i consolidació de la Facultat de Ciències de la Salut de la Universitat d'Alacant en el marc de l'Espai Europeu d'Educació Superior.
    L'acte, més enllà de l'aspecte academic, suposa la constatació d'un important salt qualitatiu. La proposta dels programes que ara s'inicien vénen a donar resposta a les demandes dels egressats i a les de la societat amb la formació de professionals altament qualificats.

• Dilluns, 10

"GUIA PRÀCTICA EN SALUT EN ATENCIÓ PRIMÀRIA DES DE LA PERSPECTIVA DE GÈNERE"

Impartit per Dr. AIRTON TETELBOM STEIN, Professor Titular de Medicina Preventiva de la Universidade Federal de Ciências dóna Saúde de Porte Alegre (Brasil). El seminari es realitzarà el dia 14 d'octubre 2011, a les 12-13h en l'aula 0006P1013 (aula de videoconferència 13 del Taller d'imatge). Punxar ací per a veure mapa

Podrà seguir-se en en directe a traves de streaming en el següent enllaç:http://vertice.cpd.ua.es/aula13

Posteriorment es penjarà en la secció Seminaris de la Finestra d'investigació

• Divendres, 7
  • LogoMasteres

Acte de benvinguda estudiants de Màsters de la Facultat de Ciències de la Salut Curse 2011-2012

a 18 d'octubre a partir de les 17 hores, es realitzarà l'acte de benvinguda als estudiants dels nous màsters de la Facultat de Ciències de la Salut

Tota la informació referent a l'acte: invitació

Es podrà seguir l'acte en directe a traves d'aquest enllaç.

• bioetica

VI SEMINARI INTERDISCIPLINARI DE BIOÈTICA I NUTRICIÓ (PROGRAMA)

Més informació en el Departament d'Infermeria Comunitària, M.P., H.C. i S.P.

• Dimecres, 5
  • Jornades AEEE

IV Jornades d'estudiants d'Infermeria

El Consell d'Estudiants de la Facultat d'Infermeria de la Universitat de Lleida (UdL) organitza les IV Jornades Estatals d'Estudiants d'Infermeria els dies 29, 30 i 31 d'octubre i 1 de novembre de 2011.
    Les IV Jornades de l'AEEE pretenen ser un lloc de trobada i reflexió en que els estudiants d'infermeria de diferents punts d'Espanya es reunisquen per a intercanviar experiències i formar-se en valors. Més informació: Programa Memòria