Facultat de Ciències de la Salut - Notícies publicades en Setembre, 2011

Notícies publicades en Setembre, 2011
  • Dimarts, 27
  • Jose Ramon Martínez Riera

Jose Ramón Martínez Riera triat nou Secretari General de l'Associació Llatinoamericana d'Escoles i Facultats d'Infermeria (ALADEFE)

El passat dia 19 en el marc de la XI Conferència Iberoamericana d'Educació en Infermeria celebrada a Coïmbra (Portugal) José Ramón Martínez Riera, Professor i Secretari Acadèmic de la Facultat de Ciències de la Salut va ser triat nou Secretari General de l'Associació Llatinoamericana d'Escoles i Facultats d'Infermeria (ALADEFE) de la qual la Facultat de Ciències de la Salut de la Universitat d'Alacant és membre des de l'any 2003

• Divendres, 23

Matrícula Fase B setembre Grau en Nutrició Humana i Dietètica

TERMINI: Del 29 al 3 d'octubre de 2011

• LogoMasteres

Matrícula Màster Universitari

PLACES DISPONIBLES en Màster Universitari en Cultura de les Cures i Màster Universitari en Nutrició Clínica i Comunitària. Interessat/as enviar e-mail a la Facultat indicant dades personals i telèfon de contacte.

• Dilluns, 19
  • Experts en úlceres per pressió

Dos professionals de l'Hospital General d'Elx, membres de la Societat Europea de Prevenció d'Úlceres per Pressió

En la ciutat de Porto va tenir lloc la 14th Conferència europea d'experts en úlceres per pressió que va tenir lloc entre el 31 d'agost i el 2 de setembre, que va reunir a més de 300 professionals experts encarregats de la gestió, cures i investigació encaminats cap a la prevenció d'aquestes lesions. En la mateixa va participar el Dr. José Verdú Professor del Departament d'Infermeria Comunitària, Medicina Preventiva i Salut Pública de la Facultat de Ciències de la Salut que ajunte D. Pablo López, infermer de l'Hospital Universitari d'Elx, van obtenir el primer premi a la millor comunicació poster.
    Així mateix, es va aprovar l'elecció de Pablo López i el Dr. José Verdú, com a membres del comitè europeu d'aquesta societat (European Pressure Ulcer Advisory Panell) destacant així el treball realitzat per tots dos a Espanya i a la Comunitat Valenciana. D'aquesta forma, tots dos experts es converteixen en els dos únics representants espanyols en aquesta societat europea.

• Dimarts, 13

PREINSCRIPCIÓ (terminis i oferta de titulacions de Grau)

GRAU EN NUTRICIÓ HUMANA I DIETÈTICA

Termini: del 14 al 21 de setembre de 2011 en el Servei d'Alumnat.

• Dijous, 1
  • sobrevirtualmatricula

Matrícula d'estudiants que continuen Grau / Diplomatura

Consulta la documentació de matrícula en nostra pàgina web.

Termini de l'1 al 7 de setembre (estudiants de Grau i estudiants que van començar el curs d'adaptació de Diplomatura a Grau en Nutrició Humana i Dietètica en 2010-11)

Termini del 6 al 20 de setembre (estudiants que continuen la Diplomatura i admesos en el curs d'adaptació de Diplomatura a Grau en Nutrició Humana i Dietètica en 2011-12)