Facultat de Ciències de la Salut - Notícies publicades en Juliol, 2012

• Dimarts, 31
  • facultat

Unitat Centralitzada mes d'agost

La Facultat de Ciències de la Salut romandrà tancada durant el mes d'agost.

L'activitat administrativa estarà en la Unitat Centralitzada de Coordinació Acadèmica i de Centres (UCAC) situada en l'Oficina d'Informació a l'Alumnat (Aulari II, planta baixa, Tel. 965903456).

L'atenció al públic serà de 09:00 a 14:00 hores.

Recorda que si vols sol·licitar un certificat pots fer-ho des de l'apartat "Altres serveis" del teu Campus Virtual, accedint al menú d'administració electrònica: i-adm (consulta el Tutorial abans d'entrar).

• Dijous, 26
  • Façana Faculteu de Ciències de la Salut

Sanitat i la Universitat d'Alacant col·laboren perquè els estudiants completen la seua formació en centres públics sanitaris

El rector de la Universitat d'Alacant, Manuel el Palomar i el conseller de Sanitat de la Generalitat Valenciana, Luis Rosat, van signar en el matí del dia 24 de juliol en el Campus de Sant Vicent del Raspeig un conveni de col·laboració per a la utilització de les institucions, centres sanitaris i soci-sanitaris en la docència, assistència i investigació universitàries en Ciències de la Salut. El conveni afecta a tots els centres depenents tant de la Conselleria de Sanitat com de l'Agència Valenciana de la Salut i una de les seues principals novetats és que, per primera vegada, s'ajusta als paràmetres exigits per l'Espai Europeu d'Educació Superior, per la qual cosa inclou a l'activitat investigadora, docent i formativa i fa extensiva la regulació a tot l'entramat practicum de les titulacions presents i futures vinculades amb la Facultat de Ciències de la Salut de la Univesidad d'Alacant. Fins ara, l'única regulació existent era la que afectava a les pràctiques clíniques dels estudiants matriculats en els estudis d'Infermeria.

• Dijous, 19
  • facultat

MATRÍCULA EN TITULACIONS DE GRAU DE LA FACULTAT

Consulta el procediment de MATRÍCULA si estàs admès/a o si estàs en LLISTA D'ESPERA del Grau en Infermeria o Grau en Nutrició Humana i Dietètica.

Llistat d'admessos/es en el Curs d'Adaptació Diplomatura a Grau en Nutrició Humana i Dietètica.

• Dijous, 5
  • Graduació Infermeria

La Facultat de Ciències de la Salut, celebra la graduació de l'última promoció de diplomats.

El passat dia 28 de juny va tenir lloc en el Paranimf l'acte de graduació de l'última promoció de Diplomades/us de Infermeria de la Facultat de Ciències de la Salut. L'acte, presidit pel Rector Magnífic de la UA, va comptar amb la presència del Director General de Règim Econòmic de la Conselleria de Sanitat de la Generalitat Valenciana. La graduació va coincidir amb la celebració dels 25 anys de desenvolupament dels estudis d'infermeria en la Universitat d'Alacant, motiu pel qual es va rendir un homenatge als Departaments de Salut de la província d'Alacant pel seu compromís i dedicació en la formació de les infermeres en Hospitals i Centres de Salut, fent lliurament d'una placa commemorativa als Gerents dels citats Departaments que van assistir a l'acte. Deganes i degans de diferents centres de la UA, autoritats acadèmiques, claustre de professores/és de la Facultat de Ciències de la Salut, familiars i amics van omplir el recinte del Paranimf.

La imposició de beques, lliurament de diplomes i el Jurament Hipocrático dels estudiants van donar pas a les paraules del Rector, la Degana, el Director General, la Presidenta del Col·legi d'Infermeria d'Alacant, el President del Consell d'Infermeria de la Comunitat Valenciana i els representants dels estudiants que van servir per a ressaltar la importància d'una titulació que compta amb reconegut prestigi i consideració nacional i internacional.

Després de la finalització de l'acte tots els assistents al mateix van compartir un vi d'honor en la plaça Europa amenitzats per la música del quartet Adagi.

Video de l'esdeveniment

• Dilluns, 2
  • DonaSangre

Promotor Universitari de la Donació de Sang

Es comunica que ja està disponible en la Secretaria de la Facultat de Ciències de la Salut, el DIPLOMA del curs "Promotor Universitari de la Donació de Sang", realitzat del 27/02/2012 al 30/05/2012.

• Acte graduació Nutrició i Dietètica

La Facultat de Ciències de la Salut va graduar a 95 estudiants de Nutrició i Dietètica.

Dimarts passat dia 26, es va celebrar l'Acte de Graduació de Nutrició i Dietètica. En ell es van graduar 95 estudiants. L'acte va comptar amb la lliçó magistral del prestigiós cuiner Andoni Aduriz.

Més informació. Fotografies