Facultat de Ciències de la Salut - Notícies publicades en Maig, 2012

Notícies publicades en Maig, 2012
  • Dimecres, 30
  • Inaguración Sales de Simulació

Inauguració de les sales de simulació

Dijous que ve dia 31 a les 12:00 hores es durà a terme la inauguració de les noves Sales de Simulació de la Facultat de Ciències de la Salut. A l'acte acudiran el Rector dela Universitat d'Alacant D. Ignacio Jiménez Raneda i el Vicerector d'Infraestructures Vicente Montiel. Durant l'acte inaugural es realitzaran diferents simulacions en els nous espais que permetran comprovar als assistents l'abast de l'obra realitzada.

Amb aquesta inauguració es dóna per finalitzada la intervenció integral que s'ha dut a terme per a remodelar les anteriors instal·lacions i dotar-les dels últims dispositius tecnològics que permetran a les/us estudiants simular situacions amb un alt grau de realitat. Es tracta, sens dubte, d'un important esforç inversor que situa a la Facultat de Ciències de la Salut al capdavant dels centres amb instal·lacions d'aquest tipus.

• Dimecres, 23

Eleccions a la Presidència de la Delegació d'Estudiants de la Facultat de Ciències de la Salut

Avui 23 de maig s'ha procedit a la proclamació de candidats a la presidència de la Delegació d'Estudiants. Es presenta un sol candidat, MANUEL LÓPEZ GARCÍA.

El pròxim dia 28 de maig finalitzarà el període electoral i tindrà lloc la Junta de la Delegació per a procedir a l'elecció de la Presidència.

Publicació Proclamació definitiva President Delegació Alumnes (Publicat 29/05/2012)

• Dilluns, 14
  • LogoMasteres

Obert termini preinscripció Màsters Universitaris curs 2012-13

Instruccions de preinscripció i matrícula per als Màsters Universitaris d'aquesta Facultat.

• Divendres, 11
  • Logo de la UA

Resultats definitius prova d'accés majors de 40 anys

Més informació en el Negociat d'Accés del Servei d'Alumnat.

• Dimecres, 9
  • STAS

Street Alacant Science

Els pròxims dies 10 i 11 es desenvoluparà en la zona Volvo del Port d'Alacant la %u201CStreet Alacant Science%u201D. Una gran fira de la ciència organitzada per la Universitat d'Alacant en la qual participa la Facultat de Ciències de la Salut i que comptarà amb gran quantitat d'activitats relacionades amb la Ciència i dirigides al públic de manera dinàmica, didàctica i atractiva per a acostar la ciència a la societat.

Des de la Facultat volem animar a totes/us al fet que us acosteu a l'a %u201Cla Street Alacant Science%u201D i comproveu com existeix una altra manera diferent de veure, sentir, tocar, fer olor i fins i tot degustar la ciència, en definitiva, la ciència a través dels cinc sentits.

Us esperem.

• Dilluns, 7
  • birret

Jornada d'Orientació a Joves Emprenedors i Futurs Professionals de la Facultat de Ciències de la Salut

14/05/2012 dirigida a la IX promoció de Diplomat/as en Nutrició Humana i Dietètica (Programa)

18/06/2012 dirigida a la XXXII promoció de Diplomat/as en Infermeria (Programa)

• Dijous, 3
  • Finestra d'Investigació

Seminari d'Investigació

Títol del Seminari d'Investigació: ¿Què mou als proveïdors de salut a incorporar el maneig de la violència del company íntim en la seua pràctica diària? Una avaluació realista de les pràctiques d'Atenció Primària a Espanya.

Ponent: Isabel Goicolea PhD. Investigadora en la Unitat d'Epidemiologia i Salut Global, Centre d'Estudis de Gènere d'Umea. Universitat d'Umea, Suècia.

Data: Dijous 3 de Maig de 2012

Horari: 12:00 a 13:00 hrs.

Lloc: Seminari Concepción Arenal. Edifici Ciències Socials.

• fotoShirin

Seminari "GENDER-SENSITIVE REPORTING IN MEDICAL RESEARCH"

El pròxim dia 16 de Maig de 2012 se celebrarà el seminari "GENDER-SENSITIVE REPORTING IN MEDICAL RESEARCH" , impartit per Shirin Heidari. Gerent del Departament de Promoció d'Investigació de la International AIDS Society (IAS) i Editora del Journal of the International AIDS Society (JIAS). Resum del CV de Shirin Heidari

DATA i HORARI: 16 de Maig de 2012 de 16:30- 18:00

LLOC: Saló de Graus de la Facultat de Ciències de la Salut

El seminari podrà seguir-se també per internet a través de videostreaming.