Facultat de Ciències de la Salut - Notícies publicades en Març, 2012

Notícies publicades en Març, 2012
  • Dimecres, 28
  • catedratelefonica

Presentació de la Càtedra Telefònica-Universitat d'Alacant: "Impacto de les Tecnologies del Llenguatge Humà en la inclusió social"

El pròxim dia 18 d'abril es farà la presentació pública de la Càtedra Telefònica-Universitat d'Alacant: "Impacte de les Tecnologies del Llenguatge Humà en la inclusió social". Aquesta Càtedra la dirigeix el Professor Dr. Antonio Ferrández Rodríguez del Departament de Llenguatges i Sistemes Informàtics. La presentació es farà a les 12 hores, en la sala Rafael Altamira de la Seu d'Alacant (C./ Ramón y Cajal, num. 4 Alacant). La Càtedra naix amb diversos objectius de gran repercussió social i entre ells, per la vinculació a l'àmbit de la salut, destaquem (i)Avaluar l'impacte de les Tecnologies del Llenguatge Humà (TLH) en l'àrea de la inclusió social; i (ii)Facilitar l'accés a la informació i l'educació mitjançant les TLH a les persones amb dificultats de producció i/o comprensió del llenguatge (problemes d'afàsia, autisme, dislèxia, discapacitats auditives o visuals, persones majors, etc). Per a una major informació, es pot consultar la seua pàgina web.

• Divendres, 23
  • Conferencia Elaboració

Elaboració, caracterització, qualitat, vida útil i comercialització del suc de magrana

Ponents: Sandra Munera Picazo, Pablo Jurado Pérez y Nallely Nuncio Jáuregui
    Data: 28 de març de 2012
    Hora: 18.00 h
    Lloc: Aula del Departament d'Agroquímica i Bioquímica (Facultat de Ciències Fase II, 1ª planta)

• Toma posesion

Presa de possessió d'Ana Laguna com a Degana de la facultat de Ciències de la Salut

El passat dia 16 va prendre possessió Ana Laguna com a degana de la Facultat de Ciències de la Salut i el seu equip compost per:
    -Cristina García Cabanes com a Secretària
    -José Ramón Martínez Riera com a Vicedegà de Coordinació Acadèmica d'Infermeria. Mobilitat i Relacions Institucionals soci-sanitàries.
    -José Antonio Hurtado Sánchez com a Vicedegà de Coordinació Acadèmica de Nutrició Humana i Dietètica. Mobilitat i Relacions Institucionals soci-sanitàries.
    -Mª Teresa Ruiz Cantero com a Vicedegana d'Investigació Postgrau/Doctorat i Relacions Internacionals.
    -Eva Mª Gabaldón Bravo com a coordinadora de Qualitat i alumnat.
    La presa de possessió es va dur a terme en el Rectorat en presència del Rector i de la Secretària General i acompanyats per diferents vicerectors/es, deganes i professors/es i PAS de la Facultat de Ciències de la Salut.

• Dijous, 22
  • Logo de la UA

¿Què és important a l'hora d'elaborar un projecte d'investigació? Criteris d'avaluació estàndards

Dilluns que ve 26 de Març se celebrarà el Seminari "Què és important a l'hora d'elaborar un projecte d'investigació: criteris d'avaluació estàndards", impartit per la professora Dt. Teresa Ruiz Cantero.
    Horari: 12.30-13.30.
    Lloc: Aula II de la Facultat de Ciències de la Salut.

IMPORTANT per a qui vaja a presentar un projecte en laC onvocatoria d'ajudes de l'Acció Estratègica de Salut en el marc del Pla Nacional d'Investigació Científica, Desenvolupament i Innovació Tecnològica 2008-2011

• Dimecres, 14
  • MCAgrande

Conferencia Màster en Ciències dels Aliments i la Nutrició

Aquest pròxim divendres 16 de març, a les 11:00, en l'Aula 3 de la Facultat de Ciències de la Salut, podran assistir a la conferència sobre el Màster en Ciències dels Aliments i la Nutrició en la qual intervindran els següents ponents: Sra. Rosana López, Tècnic de Gestió de Qualitat en Campofrío Food Group, D. Antonio Benlloch, ABenlloch Consulting. (Assistència limitada a l'aforament de l'aula).

• Dimecres, 7
  • Urna

Eleccions a Degana/Degà de la Facultat

La Junta Electoral informa sobre les eleccions a Degana/Degà d'aquesta Facultat.

Últim Comunicat:

07/03/2012 Proclamació Definitiva Degana

• Dimarts, 6

Convocatòria Exempció de Taxes UA para Master oficial 2011-12

Publicat en BOUA Finalització del termini fins al 28 de març de 2012.

Convocatòria d'Ajudes d'Acció Estratègica en Salut

Consultar anuncis en el nostre apartat d'Investigació