Facultat de Ciències de la Salut - Notícies publicades en Novembre, 2012

• Dijous, 29
  • DonaSangre

Curs de Promotor Universitari de Donació de Sang. Format Power-Point

El Centre de Transfusió d'Alacant organitza laª 6 Edició del Curs de Promotor Universitari de Donació de Sang. Més informació en el CTA uapromotoruniversitario@gmail.com, telèfon 96 565 81 12. Inscripcions fins al 17 de desembre, a través del Formulari.

Llistat d'admesos al curs

• Dijous, 22
  • Gadea

Seminari sobre "Salut i malaltia en la societat alacantina contemporània: fonts, resultats i perspectives en el context de la història local"

Seminari organitzat pel nucli d'investigadors d'història de la ciència de les Universitats d'Alacant i Miguel Hernández,que formen part del Grup GADEA (Programa Prometeu per a grups d'excel·lència de la GV) que el seu objectiu és realitzar un estat de la qüestió quant a fonts, resultats i perspectives futures sobre la història sanitària alacantina entre 1800 i 1975.

Data: 13 i 14 de Desembre 2012 - Lloc: MARQ Museu d'arqueològic provincial d'Alacant

Inscripció gratuïta

• Dimecres, 21
  • Escola Infermeria 2

Jornada de Bienvinguda a tutors de pràctiques

JORNADA DE BIENVENIDA I DE COORDINACIÓ I INTERRELACIÓ TEORIA/PRÀCTICA dirigida a TUTORS DE PRÀCTIQUES. Dia 13 de desembre a les 15'30 h en el Saló d'Actes "Alfredo Orts" de l'Edifici d'Òptica. Programa en format PDF. Objectius i Ponents.

Es prega confirmació d'assistència a través del FORMULARI.

• Dimarts, 20
  • homenatge

Dia de la Infermeria

El passat dia 16 de Novembre l'Il·lustre Col·legi Oficial d'Infermeria i el Consell d'Infermeria de la Comunitat Valenciana van celebrar el dia de l'Infermeria de la Comunitat Valenciana amb el lema "Infermeria: Reptes i oportunitats en temps difícils" en l'acte van ser molts els infermeres/us homenatjats per diferents conceptes, uns per haver contribuït en 25 anys a l'enfortiment de la institució amb la seua colegiació, uns altres pel reconeixement a la seua labor humanitària, important sens dubte i d'acord amb el lema van ser els premis a la labor sociosanitària. info

• Divendres, 16
  • Jornada Nutrició i Dietètica

1ª Jornades d'Alimentació i Nutrició

La Facultat de Ciències de la Salut organitza lesª 1 Jornades d'Alimentació i Nutrició.

ATENCIÓ: Una vegada finalitzat el termini de preinscripció, es comunica a les persones interessades en inscriure's en las jornades, l'ampliació del termini de matrícula fins el dia 10 de desembre com a màxim,  o abans d'eixa data si es completaren las places ofertades.

Per realitzar la inscripció, les persones interessades hauran d'acudir a la Secretaria de la Facultat en horari de matí de dilluns a divendres de 9:00 a 14:00 h i dilluns i dijous de 9:00 a 17:00 h.

Més informació: Aurora Isabel Nord Navarro

• Dijous, 15
  • I Conferència Balmis

1ª Conferència "Balmis" de Vacunología Social

Enguany se celebrarà la primera Conferència Balmis que tindrà caràcter anual. L'objecte d'aquesta Conferència és abordar de forma monogràfica un subjecte de la història social de les vacunes que per a aquesta primera edició vol escenificar els prolegómenos, instauració i consolidació de la lluita contra la poliomielitis a Espanya mitjançant les primeres campanyes de vacunació. Convergint el cincuentenario de la primera campanya de polio oral a Espanya (1963-64) i el desè aniversari de l'eliminació de la polio en la Regió europea (OMS, 2002)

Data: 23 de Novembre, 9-14h. Lloc: saló de graus de l'edifici d'Òptica. Inscripció gratuïta

• Dimecres, 14
  • Escola Infermeria 6

Programa Practicum

La Facultat de Ciències de la Salut conjuntament amb tots els Departaments de Salut de la província d'Alacant ha iniciat el programa de Practicum per a aquest curs acadèmic. Com a novetat i a l'empara del conveni signat pel rector de la Universitat d'Alacant i el Conseller de Sanitat el passat 24 de juliol, 430 estudiants d'Enfermeria i 200 de Nutrició s'han incorporat en els centres de practiques de la província d'Alacant per a dur a terme el seu aprenentatge en centres d'atenció primària, diferents rotatoris per unitats medicas, quirúrgiques, maternal i infantil en els hospitals i tots ells amb el seguiment, control i avaluació d'un tutor clínic en cada lloc de practiques i per cada estudiant. El treball coordinat entre estudiant, tutor clínic, professor assignat pels Departaments i coordinador/responsable de l'assignatura és possible per primera vegada, amb l'aplicació de les noves tecnologies de la informació i la comunicació.

• Unimooc

Cita UNIMOOC

El pròxim dia 19 de novembre a les 12 hores en el Saló de Graus de la Facultat, se celebrarà una conferència anomenada Cita UNIMOOC, Els MOOC (cursos massius, oberts i online) com a eina d'innovació i internalización de l'ensenyament universitari.

La conferència la realitzarà D. Andrés Pedreño, Catedràtic d'Economia Aplicada i Director de l'Institut d'Economia Internacional en la Universitat d'Alacant.