Facultat de Ciències de la Salut - Notícies publicades en Setembre, 2012

• Divendres, 28
  • Cartell Facultat

Seminaris d'Investigació

Des de la Facultat s'ha organitzat un programa de Seminaris d'Investigació dirigits a tots els interessats en el desenvolupament d'habilitats de producció de coneixement. És a dir, estudiants de Màster, Doctorat i professorat; així com professionals de l'atenció sanitària.

• Dijous, 27
  • EUE

MATRÍCULA EN TITULACIONS DE GRAU DE LA FACULTAT

Consulta el procediment de MATRÍCULA si estàs admès/a o si estàs en LLISTA D'ESPERA del Grau en Infermeria o Grau en Nutrició Humana i Dietètica.

• Dimarts, 25
  • Cardioproteccion

La Universitat d'Alacant i Telefónica col·laboraran en el foment de la cardioprotección en la província

La Universitat d'Alacant i Telefónica han signat aquest matí en el despatx del rector, un acord de col·laboració amb el qual es pretén generalitzar la implantació d'un Servei Integral de Cardioprotección en empreses i institucions de la província d'Alacant. Amb aquesta iniciativa, que s'engloba dins d'un projecte que es vol escometre en tot el territori Nacional, es pretén lluitar contra la mort sobtada cardíaca, una alteració que només es pot revertir si es té a prop un desfibril·lador i els coneixements essencials per al seu maneig i aplicació.

En la signatura han estat presents el director territorial de Telefónica, Javier Castro Pérez, a els qui han acompanyat Sergio Fernández, José Manuel de l'Arc i Jesús Cirerer, també representants de l'empresa. Per part de la UA han assistit el seu rector , Manuel el Palomar, la secretària general, Aránzazu Calçada, la degana de la facultat de Ciències de la Salut, Ana Laguna i altres membres de l'equip decanal,

• Divendres, 21

Seminari gratuït d'Artrosis i Osteoporosis

Seminari d'Artrosis i Osteoporosis gratuït en col·laboració d'ADEATA (Associació de Diplomats en infermeria-Acupuntores i Teràpies Alternatives) que es realitzarà el dia 3 d'Octubre en el Col·legi d'Infermeria d'Alacant. Places limitades. Estudiants poden inscriure's en info@bonusan.es o en el 96 646 38 15.
    Responsable Dep. Att. al client:
    Lidia Peinado

• Divendres, 14
  • EUE

Assignatures Practicum Grau en Infermeria

Per a la realització de les assignatures Practicum en els Centres de Pràctiques, l'alumnat ha d'entrar a l'Aplicació Practicum i seleccionar 10 Centres de preferència. L'Aplicació estarà habilitada el dilluns dia 17 de setembre (a partir de les 11'00 h) fins al dia 23 de setembre.

A causa de problemes informàtics, l'alumnat haurà d'entrar novament a l'Aplicació Practicum per a seleccionar 3 Centres de Pràctiques (Hospital) diferents en les assignatures IV a l'IX. Ampliat termini fins al dia 26 de setembre.

• Dimecres, 12
  • Centre de Transfusions

DONACIÓ DE SANG ESPECIAL ALUMNAT I PROFESSORAT FACULTEU DE CIÈNCIES DE LA SALUT UNIVERSITAT D'ALACANT

25 de setembre de 2012 en la Facultat. Horari: 9:00 h - 13:30 h

Com a professionals de la Salut hem de conscienciar-nos i conscienciar als quals ens envolten respecte a la qüestió de la donació de sang. Cada dia es trasfunden 800 unitats a la Comunitat Valenciana, aproximadament entre 250 i 275 de les mateixes corresponen a la província d'Alacant. Les demandes són creixents, però menys d'un 4% de la població és donant de sang. I l'única font d'hemoderivados és la solidaritat ciutadana. Encara no es pot pensar en productes alternatius.

T'esperem%u2026.