Facultat de Ciències de la Salut - Notícies publicades en Desembre, 2013

• Dijous, 19
  • Escola Infermeria 1

Tancament de la Facultat en Nadal

La Facultat de Ciències de la Salut romandrà tancada durant les vacances de Nadal.

L'activitat administrativa estarà en la Unitat Centralitzada de Coordinació Acadèmica i de Centres (UCAC) situada en l'Oficina d'Informació a l'Alumnat (Aulari II, planta baixa, Tel. 965903456).

L'atenció al públic serà de 09:00 a 14:00 hores.

Els dies 26, 27 i 30 de desembre i el 2 i 3 gener es mantindran a més els següents serveis de la UA: Zona esportiva exterior, Carteria, Biblioteca General, Atenció Mèdica, Registre General, Servei d'Informàtica.

Recorda que per a sol·licitar un certificat acadèmic pots fer-ho des de l'apartat "Altres serveis" del teu Campus Virtual, accedint al menú d'administració electrònica: i-adm (consulta el Tutorial abans d'entrar).

• Dimarts, 17
  • Logo de la UA

HORARI D'ATENCIÓ Al PÚBLIC 23 DESEMBRE

Dilluns que ve 23 de desembre de 2013 la Secretaria estarà tancada a la vesprada; l'horari d'atenció al públic serà de 9 a 14 hores.

Disculpen les molèsties.

• Divendres, 13
  • Improvement Science

Projecte: Improvement Science Training for European Healthcare Workers (ISTEW)

La Facultat de Ciències de la Salut de la Universitat d'Alacant participa en el Projecte Improvement Science Training for European Healthcare Workers (ISTEW) en el marc del Programa %u201CLifelong Learning: Erasmus, Jean Monnet%u201D. Al costat de la Universitat d'Alacant participen com partners: University of the West of Scotland de Regne Unit, Coventry University de Regne Unit, College of Nursing Jesenice de Slovenia, Wysza Szkola Ekonomi I Innowacji Lublinie de Polònia, University of Medicine and Pharmacy %u201CGr. T. Popa%u201D de Romania, Sapienza University of Rome d'Itàlia.

El principal objectiu del projecte és desenvolupar programes acadèmics i pràctics compartits entre els països socis que permeten a les universitats europees millorar la competitivitat, el coneixement i les pràctiques en l'àmbit sanitari comptant amb la participació conjunta de l'alumnat.

La durada del projecte és de dos anys i compta amb un finançament de més de 350.000 %u20AC.

• Dijous, 12

Temes Avançats en Ciències dels Aliments-Conferencies

El dia 19 de desembre, a les 16:00, en l'Aula 3 de l'edifici Germà Bernàcer....

• Dilluns, 9
  • I Jornada Estudiants Facultat Ciències Salut

I Jornada d'Estudiants de la Facultat de Ciències de la Salut

El passat 5 de desembre, es va celebrar la I JORNADA D'ESTUDIANTS DE LA FACULTAT DE CIÈNCIES DE LA SALUT%u201D en el Paranimf de la Universitat d'Alacant.

El lema de la jornada, %u201CAVUI SOM UNA LLAVOR, DEMÀ UN FRUIT%u201D posa de manifest l'esperit i dedicació amb la qual aquesta jornada ha sigut organitzada.

Tota la informació en el blog

Seminari: Política, Salut i Malaltia a Espanya: entre el Desenvolupisme i la Transició Democràtica

Dies 12-13 de desembre de 2013. Lloc: Museu Arqueològic Provincial d'Alacant

La inscripció és gratuïta i es durà a terme per rigorós ordre d'inscripció fins a completar l'aforament, en la següent adreça de correu electrònic: mj.ramirez@umh.es.

Seminari %o201CDivulgación de coneixements en ciències de la nutrició%o201D

El pròxim 17 de desembre de 2013, de 16:00 a 18:00, tindrà lloc en el saló de graus de la Facultat de Ciències de la Salut de la Universitat d'Alacant el seminari "Divulgació de coneixements en ciències de la nutrició".

L'assistència és lliure fins a completar aforament, realitzant la inscripció a través del següent enllaç:

• Dijous, 5

ACREDITACIÓ DE COMPETÈNCIES EN IDIOMA ESTRANGER (B1)

Les assignatures, diplomes i certificats per a acreditar el requisit lingüístic en els estudis de Grau de la Universitat d'Alacant són els que apareixen en el següent document, no contemplant-se el reconeixement d'uns altres.