Facultat de Ciències de la Salut - Notícies publicades en Febrer, 2013

Notícies publicades en Febrer, 2013
  • Dimarts, 26
  • calendari

Seminari: Hipòtesi de recerca: elaboració i reptes per a una bona formulació

Ponent: Carlos Álvarez-Dardet

Data: 28/2/2013 Horari: 12,00h %u2013 13,30h

Lloc: Saló de Graus de la Facultat de Ciències de la Salut.

El Dr Álvarez-Dardet plantejarà com desenvolupar hipòtesi en projectes de recerca en ciències de la salut, usant com a exemples hipòtesis ja comprovades que ha enunciat el mateix, així com altres preses dels assistents (professors i estudiants) als seminaris.

El seminari es podrà seguir per videostreaming en directe mitjançant l'enllaç:

• Dijous, 21
  • DESA

Formació en el maneig del Desfibril·lador Semiautomarico DESA per a personal no facultatiu

La Facultat de Ciències de la Salut va a realitzar el primer curs de formació en el maneig del Desfibril·lador Semiautomarico DESA per a personal no facultatiu durant els dies 25 i 26 de febrer. L'organització d'aquesta activitat formativa s'inclou dins de les quals la Universitat realitza en el projecte d'Universitat Saludable com a espai Cardioprotegido i en aquesta primera edició els assistents són personal PAS de tots els centres de la UA.

• estudiants

Xarrades sobre les titulacions de Grau i eixides professionals

El divendres 22 de març, en horari de matí, tindran lloc les Conferencies-col·loqui sobre els Estudis de Grau de la UA i Eixides Professionals. Es plantegen 34 xarrades distribuïdes en 5 franges horàries al llarg del matí perquè un mateixa persona puga assistir a cinc d'elles i aprofite així el matí. Les xarrades estan dirigides a estudiants de batxillerat i FP, pares, orientadors i directius d'IES i interessats en general.

Per a poder assistir cal inscriure's prèviament, emplenant el formulari web o el butlletí d'inscripció que acompanya al fullet informatiu.

info. Oficina d'informació a l'Alumnat. Tl. 965903456. informacio@ua.es

• Desfibril·lador semiautomàtic

PRÒXIMA EDICIÓ CURS DESFIBRIL·LADOR SEMIAUTOMÀTIC EXTERN 25 Y 26 FEBRER

Places disponibles per al curs Programa bàsic de formació inicial de personal no mèdic de Capacitació per a l'ús del desfibril·lador semiautomàtic extern (DESA).

Data del curs:

25 i 26 de febrer de 2013

Horari:

Dilluns 25 de febrer: 8:30 - 14:30 (Parteix 1)

Dimarts 26 de febero: 15:30 - 21:30 (Parteix 2)

Import del curs: 100 €

Inscripció:

Mitjançant correu electrònic, adjuntant còpia del dni, a l'adreça: marcos.falco@ua.es

Tríptic general del curs

• Divendres, 1

Exempció de Taxes de la Universitat d'Alacant

Oberta convocatoria d’Exempció de Taxes de la Universitat d’Alacant per a este curs acadèmic 2012/2013 per als estudis de Grau, estudis de 1er i 2on cicle i Màster.

El termini de presentació de sol·licituts és des de l'1 fins al 28 de febrer.

Es presentaran en la unitat de beques, pavelló d’alumnat.