Facultat de Ciències de la Salut - Notícies publicades en Gener, 2013

• Dijous, 31
  • I Jornada Emergències

I Jornada científica del Servei d'Emergències Sanitàries d'Alacant

%u201CEINES I RECURSOS PER A MILLORAR LA MOTIVACIÓ PERSONAL I PROFESSIONAL%u201D

El passat 24 de gener els professionals del servei d'emergències sanitàries de la província d'Alacant dirigits per la Dra. Mercedes Carrasco, es van reunir en una jornada científica per a exposar, analitzar i reflexionar sobre les eines i recursos per a millorar la motivació personal i professional en el dia a dia del nostre treball en els diferents serveis i institucions. Des de la facultat volem agrair-los la labor de formació contínua personal i professional, que sens dubte reverteix en la millora de la qualitat el seu treball i en el suport de tutorizacion que realitzen amb els estudiants de grau i postgrau de la nostra facultat.

Cartell Cartell2 Foto

• Dimarts, 29
  • CTS

Jornada d'extracció de sang en la Facultat

Dimarts que ve 12 de febrer en horari de 9:00h a 13:30h, s'ha organitzat una extracció de sang en l'Hall de la Facultat.

• Dimarts, 22
  • Logo de la UA

Convocatòria places alumnes i alumnes interns

El Departament d'infermeria, convoca places d'alumnes i alumnes interns d'acord al Reglament de Règim Intern del Departament.

Termini de sol·licitud: 22 de gener al 2 de febrer (tots dos inclusivament)

Presentació de sol·licituds: Secretaria Departament Infermeria. Dilluns a divendres de 09:00 a 14:00 hores o mitjançant correu electrònic a denfe@listas.ua.es

• Dilluns, 21
  • X Conferència Bengoa

X CONFERÈNCIA JOSÉ Mª BENGOA

El pròxim dia 20 de febrer, a les 12:30 hores, s'impartirà la Conferència Bengoa denominada 'LA OBESIDAD AQUÍ Y AHORA', a càrrec del Dr. Basilio Moreno Esteban. La conferència està dirigida a professors i estudiants relacionats amb les ciències de la salut i específicament amb la Nutrició Humana i Dietètica. Persona de contacte: Eva Mª Tescastro, del Departament d'Infermeria Comunitària, Medicina Preventiva i Salut Pública i Història de la Ciència.

• Divendres, 18
  • contacte

Comunicació electrònica amb els usuaris

Amb la finalitat de millorar la qualitat del servei de la Secretaria de la Facultat de Ciències de la Salut, hem implantat un sistema per a gestionar les comunicacions electròniques amb els usuaris.

Totes les sol·licituds d'informació, consultes, peticions així com les queixes, reclamacions o suggeriments s'atendran a través d'aquests formularis.

• contacte

Comunicació electrònica amb els usuaris

• Dijous, 10
  • Logo de la UA

Programació Cursos Especials 2012/13

El Departament d'Infermeria de la Universitat d'Alacant, en la seua programació de cursos especials, ha organitzat per al curs acadèmic 2012/13 les següents activitats:

- Suport vital bàsic i avançat pediàtric i neonatal (30 hores).

- Suport vital avançat (SVA) associació americana del cor (30 hores)

Més informació: http://denfe.ua.es/va