Facultat de Ciències de la Salut - Notícies publicades en Juliol, 2013

Notícies publicades en Juliol, 2013
  • Dimecres, 31

Unitat Centralitzada mes d'agost

La Facultat de Ciències de la Salut romandrà tancada durant el mes d'agost.

L'activitat administrativa estarà en la Unitat Centralitzada de Coordinació Acadèmica i de Centres (UCAC) situada en l'Oficina d'Informació a l'Alumnat (Aulari II, planta baixa, Tel. 965903456).

L'atenció al públic serà de 09:00 a 14:00 hores.

Recorda que si vols sol·licitar un certificat pots fer-ho des de l'apartat "Altres serveis" del teu Campus Virtual, accedint al menú d'administració electrònica: i-adm (consulta el Tutorial abans d'entrar).

• multilinguisme

En la teua formació, no et quedes en la superfície

Campaña d'impuls del plurilingüisme.

Ser bilingüe i plurilingüe, avui, és una manera de viure arrelada en el país i una actitud d'obertura a les llengües i a les cultures.

Ser bilingüe en les dues llengües oficials i ser plurilingüe té un efecte simbòlic de respecte pel que fa a la llengua i la cultura, a les persones del país on vius o on treballes. La docència en valencià i en altres llengües és la millor manera d'ajudar-te a ser plurilingue funcional. Col·labora a ajudar els teus companys a ser billingüe en les dues llengües oficials i a usar altres llengües. No et quedes en la superfície i aprofita l'oportunitat que et dóna la Universitat d'Alacant.

• Dimarts, 30
  • Escola Infermeria 2

CRIDA LLISTA D'ESPERA TITULACIONS DE GRAU

Si estàs en llista d'espera en el Grau en Infermeria o en el Grau en Nutrició Humana i Dietètica, consulta ací la posició en llista dels quals han sigut admesos avui dia 30 de juliol.

• Divendres, 26
  • facultat

OBERTA PREINSCRIPCIÓ CURS D'ADAPTACIÓ GRAU INFERMERIA

Una vegada finalitzat el procés de Preinscripció al Curs d'Adaptació a Grau en Infermeria per a Diplomat/da en Infermeria, s'obri un nou període de Preinscripció a l'efecte de configurar una llista d'espera a la qual oferir possibles vacants.

Termini de Preinscripció: del 26 de juliol al 13 de setembre de 2013

Informació curs 2013-14

Reconeixement de crèdits per experiència laboral

• Dilluns, 22

MATRÍCULA EN TITULACIONS DE GRAU DE LA FACULTAT

Consulta el procediment de MATRÍCULA si estàs admès/a o si estàs en LLISTA D'ESPERA del Grau en Infermeria o Grau en Nutrició Humana i Dietètica.

• Divendres, 19
  • facultat

CURS D'ADAPTACIÓ GRAU INFERMERIA - ESTUDIANTS ADMESOS/ES EN 1ª PREINSCRIPCIÓ

Finalizado el primer plazo de preinscripción se publica la relación de estudiantes admitidos/as:

Lista de admitidos y lista de espera 19/07/2013

Información curso 2013-14

Reconocimiento de créditos por experiencia laboral

• Dijous, 4
  • Simulació

I Jornades obertes de Simulació Clínica i Seguretat del Pacient

Jornades Obertes de Simulació Clínica, 11 de Julio de 2013 Centre de Simulació Clínica de la Facultat de Ciències de la Salut. Universitat d'Alacant, Médic@s i Enfermer@s PLACES LIMITADES!!

Més info

Inscripció