Facultat de Ciències de la Salut - Notícies publicades en Maig, 2013

Notícies publicades en Maig, 2013
  • Divendres, 24

V Trobada d'estudiants d'Infermeria i Fisioteràpia de la província d'Alacant

a realitzar en el Saló d'Actes de l'Hospital General d'Alacant, el dilluns 17 de juny 2013. Les inscripcions (via web) són gratuïtes limitades a l'aforament del local.

24 Jornades Nacionals Infermeres Gestores

12, 13 i 14 de juny en Hotel Meliá. Organitzada per l'Associació Nacional de Directius d'Infermeria (CAMINE). Convocada Ajuda Econòmica per a estudiants d'aquesta Facultat (Sol·licitud)

• Dimecres, 22

Accés a majors de 40 anys. Resultats definitius

Publicat els resultats definitius d'aquestes proves d'accés.

• Dilluns, 20
  • Seu

Expectatives professionals en l'àmbit de la salut: present i futur

El pròxim 28 de maig, en la Seu Ciutat d'Alacant, tindrà lloc la trobada/debat "Expectatives professionals en l'àmbit de la salut: present i futur"
    Entrada lliure fins a completar l'aforament. INFO

• Dijous, 16
  • becasUSAC

Quatre estudiants de la UA seleccionats amb beca USAC

Rubén Esclapez Rodríguez, estudiant d'Infermeria d'aquesta Facultat i primer estudiant en la història de la UA a realitzar una estada en l'Índia sota el programa de Beques USAC. La Facultat de Ciències de la Salut felicita a Rubén Esclapez i es felicita per ser un centre que acull estudiants amb grans capacitats i saber fer.

• LogoMasteres

Obert termini Preinscripció Màsters Universitaris

Des del dilluns 13 de maig ja pot accedir-se al formulari de preinscripció on-line i sol·licitar una plaça en qualsevol dels nostres màsters universitaris. Més informació....

• Dimarts, 14
  • cursos estiu RA

Cursos d'Estiu de la Universitat d'Alacant "Rafael Altamira"

Obert Termini de Matrícula Cursos d'Estiu de la Universitat d'Alacant "Rafael Altamira". El Vicerectorat de Cultura, Esports i Política Lingüística obri avui, 13 de maig, el termini de matrícula dels Cursos d'Estiu de la Universitat d'Alacant "Rafael Altamira"?. L'oferta d'enguany inclou un total de 59 cursos.
  • Dilluns, 13

Conferencies Màster en Nutrició Clínica i Comunitària

• Sobirania Alimentària: dimarts 14 de maig de 2013, de 16:00 a 18:00 hores. Aula 2 de la Facultat de Ciències de la Salut.
    • Declaracions Nutricionals i de Propietats Saludables: dijous 16 de maig de 2013, de 16:00 a 18:00 hores. Saló de Graus de la Facultat de Ciències de la Salut.

Programa d'activitats "A través de l'espill"

Lectures de l'obesitat: medicina, art i societat.

• Dilluns, 6

V Jornada Científica d'Infermeria

La Facultat de Ciències de la Salut ha participat en la V Jornada Científica d'Infermeria del Departament d'Elx-Hospital General, que ha reunit a més de 250 professionals d'infermeria. Felicitem a l'Adreça del Departament per fer possible trobades científiques i de desenvolupament personal, que posen de manifest el saber fer i saber ser de la infermeria com a professió en aquests moments on és necessària encara més la implicació de tots en pro de la sostenibilitat del sistema de salut en general i de les cures a la comunitat en particular.

Conferencies-Màster en Ciències dels Aliments i la Nutrició:

• Títol de la Conferència: Control de productes agroalimentaris en comericio exterior
      Ponent: D. Rafael Ortega (Director provincial adjunt SOIVRE Alacant)
      Data: 10 de Maig de 2013, a les 11.30 hores.
      Lloc: Biblioteca del departament de QUínimca Analítica, nutricióny Bromatologia (edifici de Ciències II)

• Dijous, 2
  • logogipe

Marató d'Ocupació i Autoocupació

El Vicerectorat d'Estudiants, a través del Gabinet d'Iniciatives per a l'Ocupació (GIPO) i l'Observatori Universitari d'Inserció Laboral està organitzant la XV edició del fòrum d'ocupació universitària "Marató d'Ocupació y Autoocupació" que se celebrarà finalment al hall de l'Aulari II de la Universitat d'Alacant el pròxim 8 de maig.