Facultat de Ciències de la Salut - Notícies publicades en Novembre, 2013

Notícies publicades en Novembre, 2013
  • Dimecres, 27
  • rectorat 3

Jornada "Riscos Mèdic-Nutricionals i Planificació Alimentària en l'Alpinisme"

El pròxim 13 de desembre de 2013, de 10:00 a 13:30, tindrà lloc en l'Aulari 1 (aula 5G, planta baixa) de la Universitat d'Alacant la Jornada "Riscos Mèdic-Nutricionals i Planificació Alimentària en l'Alpinisme". L'assistència serà lliure fins a completar aforament, realizandose la inscripció a través del següent enllaç:

El principal objectiu és descriure les característiques i riscos mèdic-nutricionals en l'alpinisme com a base per a optimitzar la planificació dietètic-nutricional.

• Dimarts, 26

Obert perido extraordinari de matrícula per al Doctorat en Ciències de la Salut

Període extraordinari de matrícula a partir del 25 de novembre. Places disponibles únicament en els Equips de Recerca següents: Anàlisi d'Aliments i Biomarcadores, Biopatología i TIC's aplicades a la salut.

• Dimecres, 20
  • Desfibril·lador semiautomàtic

PRÒXIMA EDICIÓ CURS DESFIBRIL·LADOR SEMIAUTOMÀTIC 2 I 3 DE DESEMBRE

Places disponibles per al curs Programa bàsic de formació inicial de personal no mèdic de Capacitació per a l'ús del desfibril·lador semiautomàtic extern (DESA).

Data del curs:

2 i 3 de desembre de 2013

Horari:

Dilluns 2 de desembre: 8:30 - 14:30 (Part 1)

Dimarts 3 de desembre: 8:30 - 14:30 (Part 2)

Import del curs: 100 €

Inscripció:

Mitjançant correu electrònic, adjuntant còpia del dni, a l'adreça: marcos.falco@ua.es

Tríptic general del curs

• Dilluns, 18
  • IIforocodinucova

El pròxim 30 de novembre d'octubre de 2013, de 09:00 a 12:30, tindrà lloc en aula 5G de l'Aulari 1 de la Universitat d'Alacant l'II Fòrum del Col·legi Oficial de Dietista i Nutricionistes de la Comunitat Valenciana (CODiNuCoVa). Cartell
    Per a assistir a l'esdeveniment s'ha de realitzar la inscripció (punxar en el títol d'aquesta notícia).

El principal objectiu és conèixer els avanços de la professió realitzats pel CODiNuCoVa i les comissions de treball que la conformen. Més informació i contacte: Jose Miguel Martínez Sanz, professor del Dep. d'Infermeria .

• movilidadnoeuropea

Convocatòria Mobilitat No Europea

S'obri la convocatòria del Programa de Mobilitat No Europea per a aquells estudiants que desitgen realitzar estudis en una universitat no europea durant un semestre del curs 2014-2015. Més informació en el Secretariat de Mobilitat (Servei d'Alumnat).

• Dimecres, 13
  • Escola Infermeria 2

SEMINARI FORMATIU EN HABILITATS D'INTERVENCIÓ EN CRISI

Impartit pel Grup d'Intervenció en Crisi de la FCS

Divendres 13 de Desembre. 9'30 %u2013 12'30h. Seminari Exterior de la Facultat de Ciències de la Salut de la UA.

L'objectiu d'aquesta sessió és aportar eines pràctiques de comunicació per a abordar determinades situacions de crisis i tractar de disminuir la por que genera en els futurs professionals d'infermeria el no saber %u201Cquè dir/fer%u201D en situacions de gran càrrega emocional. És imprescindible portar ganes d'aprendre i sobretot de PARTICIPAR.

Dirigit a estudiants deº 4 Grau d'infermeria.

Aforament màxim de 32 persones. Inscripció prèvia en el blog i gratuïta. L'assistència al seminari serà certificada per la Facultat de Ciències de la Salut.

• Dilluns, 11

Convocatòria places alumnes i alumnes interns 2013/14

El Departament d'Infermeria convoca places d'alumnes i alumnes interns d'acord al Reglament de Règim Intern del Departament. Més informació en la Secretaria del Departament d'Infermeria.

• Divendres, 8
  • Escola Infermeria 2

Conferència És el càncer una malaltia metabòlica?

Conferencia dia 8 de novembre a les 12'00 h en el Saló de Graus de la Facultat, impartida pel Doctor Francisco J. Iborra.