Facultat de Ciències de la Salut - Notícies publicades en Octubre, 2013

• Dimarts, 29
  • seminarioformaciondonacionsangre

Seminari Formació en Donació de Sang

El passat dia 17 d'octubre va tenir lloc el Seminari de Formació en Donació de Sang impartit perª M Teresa Garro Martínez, Sotsdirectora d'Infermeria del Centre de Transfusió de la Comunitat Valenciana. La resposta dels nostres estudiants deº 4 curs a participar de forma voluntària com a promotors de donació de sang va ser massiva. Els participants en aquest Seminari també col·laboraran com a voluntariat durant la II Marató de Donació de Sang dins del marc del Projecte d'Universitat Saludable que tindrà lloc el pròxim dia 30 d'otubre.

• Dilluns, 28

I Jornada Testimoniatges del pacient en diferents situacions clíniques

El pròxim 31 d'octubre de 2013, de 10:00 a 13:00 h, tindrà lloc en el saló de graus de la Facultat de Ciències de la Salut de la Universitat d'Alacant, la I Jornada "Testimoniatges del pacient en diferents situacions clíniques".

L'assistència és lliure fins a completar aforament.

El principal objectiu és conèixer la perspectiva del pacient sobre l'alimentació aplicada a la seua patologia.

• Dijous, 24
  • I Jornada Estudiants Facultat Ciències Salut

I Jornada d'Estudiants Faculteu Ciències de la Salut

En nom dels Comitès Organitzador i Científic us convidem a participar en la "I JORNADA D'ESTUDIANTS DE LA FACULTAT DE CIÈNCIES DE LA SALUT" que se celebrarà el pròxim dia 5 de Desembre de 2013, en el Paranimf de la Universitat d'Alacant.

El lema de la jornada, "AVUI SOM UNA LLAVOR, DEMÀ UN FRUIT" posa de manifest l'esperit i dedicació amb la qual aquesta jornada ha sigut organitzada.

L'enllaç al programa i inscripcions és: http://blogs.ua.es/jornadasfcs/inscripciones/ (també punxant el títol de la notícia). Informació i contacte: Eva Mª Gabaldón Bravo

• Dimarts, 15

CONVOCATÒRIES PROFESSORAT CONTRACTAT TEMPORAL

Resolucions Comissió 222

Resolucions Comissió 215

• Dijous, 10

Beques monitors programes de visites de secundària.

Les sol·licituds es presenten en l'Oficina d'Informació (Aulari II, planta baixa).

El termini finalitza el 29 d'octubre.

• Dimarts, 8
  • II Jornada DMD

II Jornada Sobre Mort Digna

Es recorda que dissabte que ve 26 d'octubre, se celebrarà la II Jornada SOBRE MORT DIGNA en la Seu Universitària Ciutat d'Alacant

Seminari de Formació en Donació de Sang

El pròxim 17 d'octubre, a les 12:00, en l'Aula 29M de l'Aulari 1, tindrà lloc el Seminari de Formació en Donació de Sang, que impartira la Sotsdirectora del centre de Transfusió de Sang de la Comunitat Valenciana, Dª María Teresa Garro Martínez.

L'assistència al seminari serà certificada per la Facultat de Ciències de la Salut

• Dimarts, 1

VII Reunió d'Hivern de l'AEC

Durant els dies 10 i 11 d'octubre, tal com s'indica en el programa que adjuntem, se celebrerá en la Universitat d'Alacant la VII Reunió d'Hivern de l'Associació d'Infermeria Comunitària, a la qual podeu assistir com a estudiants de Grau d'Infermeria de la nostra Facultat. El preu de la inscripció és de 35 euros, indicant la vostra condició d'estudiants UA. A més, els vostres delegats arrepleguen els noms de les persones que s'inscriguen, per a poder beneficiar-vos d'aquest tracte especial.

Eleccions President Delegació d'Estudiants

El dia 30 de setembre i després d'un procés d'eleccions entre els integrants membres, es proclama Javier Pintor Crispín, estudiant deº 2 Grau d'Infermeria i Claustral de la Universitat d'Alacant, com a nou president de la Delegació d'Estudiants de la Facultat de Ciències de la Salut.