Facultat de Ciències de la Salut - Notícies publicades en Octubre, 2014

• Dimarts, 28
  • iei

Jornades d'Alacant sobre Economia Espanyola

Jornades organitzades per l'Institut d'Economia Internacional els dies 6 i 7 de novembre en el Saló de graus de la I.O. d'Òptica. Cost per a estudiants: 30 o 40 €, segons data. Reconeixement d'1 crèdit per a estudis de Grau.

Una de les sessions versa sobre "CONSEQÜÈNCIES DE LA CRISI I POLÍTIQUES REDISTRIBUTIVES: DESOCUPACIÓ, POBRESA I DESIGUALTAT", en la qual s'inclou "El model sanitari i les seues crisis".

Més informació, inscripció i matricula en l'Institut d'Economia Internacional, UA, Tel. 96 590 37 82, e-mail: dei@ua.es

• 2jorestud

II Jornades d'Estudiants de la Facultat de Ciències de la Salut

La Facultat de Ciències de la Salut i la Delegació d'Estudiants de la nostra Facultat, us convidem a participar a la "II Jornades d'Estudiants de la Facultat de Ciències de la Salut" que es celebrarà el pròxim dia 5 de decembre de 2014, en el Paranimf de la Universitat d'Alacant.
    Tota l'informació sobre la jornada es pot obtenir al següent enllaç: http://blogs.ua.es/iijornadasfcs/

• Dimarts, 21

Conferència de Degans i Directors de Centres

En la X Assemblea General de la Conferència de Degans i Directors de Centres que imparteixen la titulació en Nutrició Humana i dietètica, que es va celebrar el passat dia 17 d'octubre en el Campus de l'Alimentació de Torribera, de la Universitat de Barcelona va ser triat president de la conferència per als pròxims 4 anys el professor Dr. José Antonio Hurtado Sánchez, Vicedegà d'Ordenació Acadèmica de Graus de la Facultat de Ciències de la Salut de la Universitat d'Alacant.

Conferència titulada "20 qüestions d'interés en la nutrició de salut pública"

El proper dia 24 de octubre, a les 11.30 hores, al Aula 26P del Aulari I, la professora Consuelo López Nomdedeu, Doctora Honoris Causa per la Universitat d'Alacant, impartirà una conferència titulada "20 qüestions d'interés en la nutrició de salut pública", dirigida als estudiants de la Facultat de Ciències de la Salut.

Entrada lliure, limitada a l'aforament de l'aula.

• Dilluns, 20

Gabinet d'Iniciatives per a l'Ocupació

El Gabinet d'Iniciatives Per a l'Ocupació (GIPE), va a realitzar la Presentació de DSG Deutsche Seniorenstift Gesellschaft mbH & CO.KG en el saló d'actes de l'Edifici Germà Bernàcer el dimarts 28 d'octubre a les 12 h.

Dirigida a Titulad@s en Infermeria

Interessats confirmar assistència a : mj.piqueres@ua.es