Facultat de Ciències de la Salut - Notícies publicades en Octubre, 2016

• Divendres, 28
  • conferenciadsp

INTERNACIONALISMO I SALUT GLOBAL. PERSPECTIVES HISTÒRIQUES

Cicle de Conferències: 2, 23, 29 de novembre i 12 desembre de 2016.

• Dimarts, 25

Campaña 'Dia Mundial de la Visió': Salut visual per a tots

¿Has tingut visió borrosa en els últims mesos? ¿És freqüent que et piquen els ulls quan treballes amb l'ordinador? Aquests són petits signes que indiquen que precises una revisió visual.

El pròxim 28 d'octubre es desenvolupa de nou la campanya de valoració visual, dins del marc de projecte Universitat Saludable.

Més informació: Universitat Saludable

• Dijous, 20
  • Universitat Saludable

Gran èxit de participació en la marató de donació de sang

Des del marc del projecte d'Universitat Saludable volem donar-vos les gràcies a totes i a tots les/els que habeis participat donant sang, les/els que habeis promocionat la donació, les/els que habeis ajudat a tenir llocs acollidors per a la donació i a totes i a tots els que amb petits gestos, també, habeis col·laborat que es realitzara la marató de donació de sang el 18 i 19 d'octubre en la UA.

• Dimecres, 19
  • dia infermeria cv

INFERMERIA CONTRA LA VIOLÈNCIA DE GÈNERE

Amb motiu de la celebració del Dia de la Infermeria de la Comunitat Valenciana, la Facultat de Ciències de la Salut de la Universitat d'Alacant, s'uneix a aquesta celebració amb la conferència
    “Infermeria contra la violència de gènere”, impartida per la professora de la Facultat de Ciències de la Salut i Doctora per la Universitat d'Alacant, Dª Modesta Salazar Agulló.

La conferència tindrà lloc el dia 27 d'octubre, a les 19.00 hores, en la Sala Polivalent de la Seu Ciutat d'Alacant (C/ Sant Fernando, 40).

Places per a estudiants Faculteu Ciències de la Salut: 50 places. Es lliurarà certificat d'assistència.

PLACES OCUPADES - INSCRIPCIÓ TANCADA

Altres activitats del Dia de la Infermeria

• Dilluns, 17
  • salut dones i gènere

SEMINARI SALUT, DONES I GÈNERE

Places per a estudiants Faculteu Ciències de la Salut: 30 places. Es lliurarà certificat d'assistència.

Formulari d'inscripció per a estudiants (obligatori per a obtenir certificat)

Més informació.

• Divendres, 14
  • Alinua

Dia mundial de l'alimentació

Amb motiu de la celebració del dia mundial de l'alimentació 2016 (16 d'octubre), el Gabinet d'Alimentació i Nutrició de la Unviersitat d'Alacant (Alinua) realitzarà una xarrada/taller sobre "Alimentación saludable" el pròxim dilluns 17 d'octubre de 2016, en la Seu Ciutat d'Alacant.

Horari: 11:00 - 13:00 h

Lloc de realització: Aula Miguel Hernández. Av. Ramón y Cajal, 4 -  03001 Alicante

Conferència taller: ¿Dónde están las calorías? Azúcar: el ingrediente oculto.

Taller: Valoración nutricional rápida.

• Dilluns, 10
  • Universitat Saludable

Formació bàsica per a promotors de donació sagne

El Centre de Transfusió de Sang realitzarà una formació bàsica de promotors per a la donació de sang.

Es farà una xerrada de 30 minuts, que es reiterarà durant l'horari de permanència. Aquestes xarrades es realitzaran:

- Dia 10 d'octubre, en l'aula ED/TALLER 3 de la Facultat d'Educació, de 12.00 a 14.00 h

- Dia 17 d'octubre, en l'Aula 2 i Saló de Graus de la Facultat de Ciències de la Salut, de 9.00 a 15.00 h

Amb la vostra col·laboració es podrà aconseguir el màxim de voluntàries i voluntaris per a la Marató de Donació de Sang, que se celebrarà els pròxims dies 18 i 19 d'octubre. El propi Centre de Transfusions organitzarà els grups i l'horari d'animació de les voluntàries i els voluntaris.

• Dijous, 6
  • Dia de les Universitats Saludables

7 d'octubre. Dia de les Universitats Saludables

El 7 d'octubre se celebra el "Dia de les Universitats Saludables". Aquesta data és promocionada per la Xarxa Espanyola d'Universitats Saludables (REUS) para visibilizar el treball que es realitza per totes les universitats nacionals que participen. Enguany se centra a incentivar l'alimentació saludable i a promocionar la fruita de temporada.
    En la Universitat d'Alacant, amb la col·laboració de les cafeterias i clubs socials, es realitzarà una àmplia visualització de l'oferta de fruita per a animar a un consum saludable i responsable