Facultat de Ciències de la Salut - Notícies publicades en Setembre, 2017

Notícies publicades en Setembre, 2017
  • Dilluns, 25
  • Deshumanització

SEMINARI SALUT, DONES I GÈNERE. CONFERÈNCIA: LOS PROCESOS DE DESHUMANIZACIÓN DE LAS MUJERES

Dimarts 26 de setembre de 2017, a les 19:00 h.
    Lloc: Seu Universitària Ciutat d'Alacant, C/ San Fernando, 40.

Conferència a càrrec de: Lydia Delicado Moratalla, geògrafa doctora de l'Institut Universitari d'Investigació d'Estudis de Gènere de la UA.

• Dilluns, 18
  • Logo bici UA

Uneix-te al repte "Mou-te per la UA"

Amb motiu de la Setmana Europea de la Mobilitat, la Universitat d'Alacant llança la plataforma "Mou-te per la UA". En aquesta ocasió "els teus quilòmetres saludables poden tenir premi en la Universitat d'Alacant". Registra't en l'I Repte UA, "veuen a la universitat amb bicicleta, a peu o en patins", usant l'app de Ciclogreen, aconsegueix almenys 60 cicles abans del 20 d'octubre i participa en el sorteig d'un Pack Wonderbox per a desconnectar dos dies. [Més Informació] "Pedalear o caminar t'ajuda a mantenir la teua salut i, no oblides, que ajudes a reduir l'emissions de CO2. ¡¡¡Cuida de tu, Cuida del Planeta!!!

INFORMACIÓ PER A ESTUDIANTS MATRICULATS EN EL PRACTICUM NUTRICIÓ CLÍNICA 27523

Jornada d'orientació al Practicum.

Dia: 31/10/2017
    Horari: 09:00 a 11:30 h.
    Lloc: Informarà el professor responsable de l'assignatura.

Més informació.

• Dimarts, 12
  • Logo bici UA

Setmana Europea de la Mobilitat 2017 en la ciutat d'Alacant

L'Ajuntament d'Alacant organitza, durant la setmana del 16 al 22 de setembre, la setmana de la mobilitat sostenible. Una de les activitats previstes és la de %u201CVaig a treballar amb bici%u201D i han programat l'itinerari Alacant-Universitat d'Alacant per al dia 20 de setembre. Els horaris i recorreguts seran els següents:

07:30 h Eixida de la Plaza Sèneca. Recorregut: Plaza Sèneca-Av. Dr. Ric-Av. Universitat- Universitat (Bosc Il·lustrat)

15:15 h Eixida del Bosc Il·lustrat. Recorregut: Universitat d'Alacant-Av. Universitat-Av. Dr. Rico- Plaza Sèneca.

¡¡T'animes a cuidar de la teua salut, cuidant el medi ambient??.

Més informació punxant en aquest

• Divendres, 1

Jornades de Formació i d'Orientació

Jornada de Formació Inicial per a l'alumnat de nou ingrés: Dia 6 de setembre