Facultat de Ciències de la Salut - Notícies publicades en Maig, 2019

Notícies publicades en Maig, 2019
  • Dijous, 30
  • Escola Infermeria 2

Conferència "De la ciència amateur a la ciència professional: una aproximació interna i externa al quefer científic"

Conferència De la ciència amateur a la ciència professional: una aproximació interna i externa al quefer científic.

Impartida per Cristóbal Torres Albero.

Data: 6 de juny de 2019, a les 12:00

Lloc: Saló de Graus de la Facultat de Ciències de la Salut

• Dimecres, 29

CÀTEDRA D'INFERMERIA FAMILIAR I COMUNITÀRIA

Des de la Càtedra d'Infermeria Familiar i Comunitària es van convocar els premis a Millor Treball Fi de Grau i Millor Treball Fi de Màster així com a la millor Tesi Doctoral.

Amb la finalitat de facilitar l'enviament dels treballs s'àmplia el termini de propostes al 30 de juny de 2019, segons els requisits que en les respectives convocatòries s'especifiquen.

• Dijous, 23
  • II Jornades

"SABEM COM MENGEM?" 2ª JORNADA DEL DIETISTA-NUTRICIONISTA ELS LACTEOS

El pròxim 28 de maig de 2019 se celebra el Dia Nacional de la Nutrició sota el lema "Làctics: tingues-ho clar". L'Associació de Dietistes-Nutricionistes Universitaris d'Alacant (ADINU Alacant) al costat de la Facultat de Ciències de la Salut de la Universitat d'Alacant, han preparat una sèrie d'activitats i conferències gratuïtes.
    La informació sobre el programa d'activitats ho pots consultar ací.
  • Dimarts, 21
  • Universitat saludable

Exposició de Cartells, Votació Popular i Taula Informativa sobre ITS/VIH.

Des d'Universitat Saludable realitzem una campanya de divulgació i amb l'el objectiu de fomentar l'autorresponsabilidad en salut, amb informació precisa i veraç. El lema de la campanya és "Visualitzant les ITS i el VIH: ¡¡¡No fa falta que siga l'1 de desembre per a seguir actuant!!!"

El pròxim dia 22 de maig (míercoles) de 10 a 14 hores, en la plaça de la Igualtat (davant de la Biblioteca General)

I JORNADA: GASTRONOMIA I NUTRICIÓ

El Centre de Gastronomia del Mediterrani UA-Dénia (GASTERRA) Organitza en el CDT de Dénia el 31 de maig la Jornada: Gastronomia i Nutrició, diàleg entre cuiners i dietistes-nutricionistes.

Amb aquesta iniciativa es pretén crear un entorn de debat entre els cuiners i els dietistes -Nutricionistes per a tractar temes relacionats amb la gastronomia, la nutrició i la sostenibilitat.

La jornada tindrà lloc de 9:30 h fins a les 17:30 h i tots els inscrits tindran l'oportunitat d'intercanviar impressions amb els ponents en un menjar gratuït oferit per GASTERRA.

A més, tots els assistents tindran la possibilitat de sol·licitar gratuïtament un certificat oficial de la Universitat d'Alacant acreditatiu de 8 hores de formació.

Tots els interessats us podeu inscriure en el següent enllaç: http://bit.ly/2vwks6q

Díptic: https://drive.google.com/file/d/1t0vyyohba-0zeuzrtsektbasmmupd_ly/view

Més informació en gasterra@ua.es

• Dilluns, 20
  • cases

LA PROFESSORA CARMEN VIVES CASES NOMENADA DOCTORA HONORIS CAUSA

La professora, Carmen Vives Cases, catedràtica de Medicina Preventiva i Salut Pública, vicedegana d'investigació, postgrau i internacionalització de la Facultat de Ciències de la Salut, nomenada doctora Honoris causa de la Facultat de Medicina de la Universitat d'Umea (Suècia).

La sessió d'investidura serà el 19 d'Octubre de 2019 en la Universitat d'Umea a Suècia.

• Dimarts, 7
  • logo_bicentenario_balmis