Facultat de Ciències de la Salut - Notícies publicades en Març, 2020

• Dimarts, 31
  • PAC

AJORNAMENT DE PAGAMENT DE REBUTS DE MATRÍCULA

Com a mesura de suport a les persones i famílies, que es vegen particularment afectades per les conseqüències econòmiques negatives de la declaració de l'estat d'alarma per a la gestió de la crisi sanitària ocasionada pel COVID-19. La sol·licitud es presentarà mitjançant aquest formulari fins al dia 6 d'abril. Adjuntar-hi els documents següents:

- Document escanejat que justifique l'especial situació.

- Declaració jurada que les dades són certes. No obstant això, la Universitat en qualsevol moment podrà sol·licitar el document original.

Es podrà ajornar el pagament fins al 16 de juny.

• Dilluns, 30
  • Logo de la UA

Resolució rectoral per a la limitació de l'accés a les instal·lacions universitàries per a reduir la mobilitat davant la situació de crisi ocasionada pel COVID-19

• Dilluns, 23
  • Units

PREGUNTES FREQÜENTS ALUMNAT FAQ COVID-19

PREGUNTES FREQÜENTS SOBRE EL PLA DE CONTINUÏTAT DE L'ACTIVITAT DOCENT NO PRESENCIAL A CONSEQÜÈNCIA DE LA SITUACIÓ, EVOLUCIÓ I PERSPECTIVES DEL COVID-19

Borsa per a professionals saniarios jubilats i titulats

Borsa extraordinària

S'acorda l'obertura d'un procediment extraordinari d'ocupació temporal per a la cobertura de les necessitats de recursos humans derivats de la pandèmia per coronavirus SARS%u2013COV (Covid-19) en les institucions sanitàries de la Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública, per als següents col·lectius:

a) Graduats i llicenciats en Medicina que no estiguen inscrits en les llistes d'ocupació temporal (encara que manquen d'especialitat).

b) Graduats i diplomats en infermeria que no estiguen inscrits en les llistes d'ocupació temporal.

c) Personal facultatiu que es trobe en situació de jubilació i siga menor de 70 anys.

d) Personal infermer/al fet que es trobe en situació de jubilació i siga menor de 70 anys.

• Dissabte, 21

Voluntariat UA d'Emergència social col·lectiva

• Divendres, 20
  • Units

Informació relativa a les pràctiques externes a causa de la suspensió de l'activitat docent

Instrucció de la Universitat d'Alacant en relació a la suspensió de pràctiques externes

La Resolució rectoral de la Universitat d'Alacant de 13 de març 2020, per la qual s'adopten mesures preventives i recomanacions de salut pública relatives a la comunitat a conseqüència de la situació, evolució i perspectives del COVID-19 i la suspensió de l'activitat docent presencial de manera indefinida a partir del dilluns 16 de març, implica la suspensió de l'assistència del nostre alumnat a les entitats en les quals estan realitzant les seues pràctiques externes presencials.

Més info

• Dimarts, 17
  • Logo de la UA

Comunicat de la UA en relació amb la suspensió de terminis prevista en el Reial decret 463/2020

• Divendres, 13
  • PCDUA

Pla de continuïtat docent de la UA davant el covid-19

La Universitat d'Alacant llança el Pla de Continuïtat de l'Activitat per a la continuïtat docent no presencial i la continuïtat de l'activitat laboral no presencial.

En el següent enllaç tens tota la informació i eines que posa a disposició la UA per a l'alumnat, PDI, PAS, etc

SUSPENSIÓ ACTIVITAT DOCENT PRESENCIAL I DE LES ACTIVITATS EXTRAACADÈMIQUES

Seguint les instruccions de la Generalitat Valenciana, i en coordinació amb la resta d'universitats públiques valencianes, se suspèn l'activitat docent presencial de manera indefinida a partir del pròxim dilluns, dia 16 de març.

Se suspenen així mateix totes les activitats extraacadèmiques de qualsevol índole programades tant al Campus de Sant Vicent del Raspeig, com en les altres seus o aules universitàries.

La docència s'impartirà de manera virtual. Pla de Continuïtat de la Docència #YoMeQuedoEnCasa #FrenarLaCurva

SUSPENSIÓ ACTIVITAT DOCENT PRESENCIAL

Seguint instruccions de la Generalitat Valenciana, i en coordinació amb la resta d'universitats públiques valencianes, se suspèn l'activitat docent presencial de manera indefinida a partir de dilluns, dia 16 de març.

La docència s'impartirà de forma virtual. La Universitat d'Alacant farà públic demà divendres el Pla de Continuïtat de la Docència en què s'inclouran les instruccions i les directrius per a garantir-la.

• Dijous, 12

SUSPENSIÓ DE PRÀCTIQUES EN CENTRES SANITARIS

La Generalitat Valenciana ha suspès totes les pràctiques en els centres sanitaris fins a un altre avís.

• Dimecres, 11

ACCÉS PER A MAJORS DE 40 ANYS

Consulta ací

REALITZACIÓ DE L'ENTREVISTA PERSONAL: Per als alumnes amb almenys 5 punts en la baremació definitiva.  Día10/09/2020   Hora: 10:00 h  Lloc: Sala de Graus (Edifici 26, Facultat Ciéncias de la Salut)

• Dimarts, 3

Convocatòria de premis Càtedra Santander UA Transformació Digital

La Càtedra Santander -UA de Transformació Digital (Catedra-transformacion-digital.ua.es) ha publicat la convocatòria anual per a premiar TFG, TFM i Tesi Doctoral el contingut de la qual tinga relació amb la transformació digital.

En aquesta convocatòria podran concórrer al premi els treballs de grau i màster de la Universitat d'Alacant, desenvolupats i defensats el curs acadèmic 2018-2019. Pel que fa a les tesis doctorals, hauran d'haver sigut defensades durant els cursos 2017-2018 i 2018-2019

Presentació de candidatures: un mes a partir del 28 de febrer de 2020