Comissio Investigacio

COMISSIÓ DE RECERCA

Membres: Jose Antonio Hurtado Sánchez, Victoria Eugenia Maneu Flores, Jose Ramón Martínez Riera, Mª Teresa Ruiz Cantero, Miguel Richart Martínez, Rosario I. Ferrer Cascales, Andreu Nolasco Bonmatí, Josep Bernabeu Mestre, José Siles González, Mercedes Rizo Baeza, Abilio Reig Ferrer, Carlos Álvarez-Dardet Díaz, Javier Martínez Hernández.

Competències:

• Realització d'informes: La recerca en la Facultat, anàlisi de les seues debilitats i fortaleses. Desenvolupament del document que servirà com a base del pla estratègic de recerca en Ciències de la Salut que es desenvoluparà amb els departaments implicats en la docència de la Facultat.
  • Amb els recursos econòmics que ja tenim de suport als estudiants de màster volem muntar una unitat de suport a la recerca depenent d'aquesta comissió, que done suport a tots els professors del Centre, serà una oficina virtual que oferirà:
    • Documentació, cerques bibliogràfiques i recuperació de documents
    • Anàlisi de dades
    • Assessoria en la petició de beques de recerca
    • Assessoria en la redacció d'articles científics, elecció de revista i redacció en castellà i anglès
  • Amb aquest servei volem contribuir a l'objectiu de recerca que cada professor a temps complet puga optar sempre a un projecte del pla nacional d'i+D en actiu i publique cada any un articule valgut per a tram de recerca.
  • Proposar un programa de formació continuada en recerca.