Portal de Recerca Facultat CC. Salut - Notícies publicades en Juliol, 2020

• Divendres, 3
  • congrés/jornada recerca

II Jornada Internacional de doctorands Investén-iscii

En aquesta ocasió la II Jornada Internacional de doctorands Investén-iscii serà online, del 9 al 13 de novembre de 2020 en horari de vesprada (de 15.30 a 20:00h).

Es prentende utilitzar un nou model de jornada que permeta, sobretot, la interacció entre els alumnes de doctorat de les universitats nacionals a internacionals.

El termini d'enviament de resums acaba el 15 de juliol a les 20.00h (GMT).

El preu de la inscripció enguany és de 100%u20AC.

Podeu veure el díptic de la jornada.

Per a més informació consulteu la pàgina web de l'esdeveniment.

• Dijous, 2
  • Imatge recerca

PROJECTES D'INVESTIGACIÓ COVID-19 I LEGISLACIÓ OMG

Donada la importància de la investigació en la lluita, prevenció i control de la infecció per SARS-CoV-2 i la malaltia COVID 19, quan les activitats realitzades en aquest àmbit han emprat organismes modificats genèticament (OMG), s'ha de tenir en compte la normativa aplicable a les activitats amb OMG.

Per tant, aquestes investigacions estan subjectes a la Llei 9/2003, de 25 d'abril, per la qual s'estableix el règim jurídic de la utilització confinada, alliberament voluntari i comercialització d'organismes modificats genèticament i el Reial decret 178/2004, de 30 de gener pel qual s'aprova el Reglament general per al desenvolupament i execució de l'esmentada Llei.

Per a més informació consulteu la notificació de D. Fernando Miranda Sotillos, President del Consell Interministerial d' OMG.

• beca o premi de recerca

Convocatòria del programa propi del Vicerectorat d'Investigació i Transferència de Coneixement per al foment de la I+D+i

Nova convocatòria del programa propi del Vicerectorat d'Investigació i Transferència de Coneixement per al foment de la I+D+i en la Universitat d'Alacant on es regula, per a l'any 2020, el procediment de concessió, en règim de publicitat, objectivitat i concurrència competitiva, dels diferents tipus d'ajudes que integren el programa propi d'aquest Vicerectorat destinat al foment de la investigació científica, el desenvolupament tecnològic i la innovació en la Universitat d'Alacant.

Aquest programa propi contempla sis línies d'actuació:

1. Incorporació i formació de personal investigador i personal tècnic.

2. Investigació competitiva.

3. Internacionalització.

4. Infraestructures científic-tecnològiques.

5. Difusió de la investigació.

6. Accions de col·laboració públic-privada en matèria de transferència.

Podeu consultar les bases de la convocatòria en el BOUA.

• Dimecres, 1
  • congrés/jornada recerca

Nova convocatòria del curs online "Com realitzar Grups Focals"

¿Saps com es realitza un grup focal?

¿Coneixes les característiques dels grups focals com a tècnica d'investigació qualitativa?

¿T'agradaria incorporar tècniques grupals en l'avaluació d'intervencions i programes en salut?

Si t'interessa aquest curs pots realitzar-lo online del 13 de juliol al 14 setembre de 2020.

La matrícula normal són 60 euros, la reduïda 55 euros i per als subscriptors a Index 52 euros.

Per a més informació consulta la pàgina web d'Index.

Portal d'investigació