Qui som

El portal de recerca és un portal web sobre recursos per a la recerca dirigits tant al personal docent i investigador com a l'alumnat de doctorat i màsters en ciències de la salut.

Aquest projecte és una iniciativa de la Facultat de Ciències de la Salut de la Universitat d'Alacant, en el qual participen Ana Isabel Gutiérrez Hervás com a gestora i Carmen Vives Cases com a Vicedegana de Recerca, Postgrau i Internacionalització d'aquesta facultat. Sense oblidar-nos de Diana Gil, anterior Vicedegana de Recerca, que ha sigut el motor d'arrencada i una gran ajuda en l'engegada d'aquest projecte; i, d'Elisa Chilet i Carlos Álvarez-Dardet, els que van desenrotllar la "Ventana d'Investigación" de la que part i s'inspira esta web.

En aquest portal, posem a la vostra disposició tot tipus d'eines i recursos d'utilitat per a la recerca, a més d'informació sobre esdeveniments i notícies relacionades amb aquest àmbit. A més aquest portal està pensat per a mostrar l'activitat investigadora duta a terme en aquesta facultat a través dels seus grups de recerca, projectes i publicacions més recents.

Per a qualsevol dubte o suggeriment, contacta amb nosaltres accedint a la pestanya Bústia de suggeriments del menú principal.

Reproducir

Portal d'investigació