Recursos d'investigació

Anàlisi de dades

Posem a la vostra disposició els enllaços des dels quals podreu descarregues els següents programes per a l'anàlisi de dades quantitatives i qualitatius:

Selecció d'una revista científica

Es tracta d'eines que ajuden en la cerca d'una revista adequada quan l'autor no sap quina revista triar per al seu manuscrit. Simplement s'apega el resum o les paraules clau i les aplicacions comparen el text amb milions de documents en Medline i suggereixen una sèrie de revistes (i una aproximació del seu factor d'impacte) amb textos similars.

Informació sobre el factor d'impacte

Accedeix a la nova aplicació de JCR a través de l'accés a bases de dades de la UA per a aconseguir una llista dels índexs d'impacte de les revistes que desitges. No deixes de veure els tutorials explicatius sobre la utilització d'aquesta valuosa eina que trobaràs enllaçades en la part inferior d'aquest accés.

Informació sobre l'índex H

L'índex H mesura la qualitat professional investigadora, en funció de la quantitat de cites que han rebut els teus articles científics. Un investigador té índex h si ha publicat h treballs amb almenys h cites cadascun.

Directrius TFG i TFM

Altres recursos útils

• Internet visible i invisible document per a cercar i seleccionar recursos d'informació en Ciències de la Salut.
  • BiblioPRO biblioteca virtual de referència científica internacional dels qüestionaris en castellà dels Resultats Percebuts pels Pacients (PRO).
  • Cinberindex permet l'accés gratuit (des de qualsevol ordinador de la facultat) a totes les revistes a la base de dades Cuiden.

Portal d'investigació