Saltar apartados

Informació General

INFORMACIÓ GENERAL. SECRETÀRIA DE LA FACULTAT

TRÀMITS I IMPRESOS

Si eres estudiant de la UA

- Realitza els següents tràmits a través d'UACloud e-Administració:

Instància genèrica, acreditació lingüística, reconeixement de crèdits, devolució de taxes, trasllat d'expedient a un altra Universitat, certificat acadèmic i sol·licitud del títol, suplement europeu del títol, expedició de duplicat del títol per extraviament, deterioració o errors

Esmena date personal registrat erroni

Portal UACLOUD

- Sol·licitud de CANVI DE GRUP de matrícula en les titulacions de Grau Procediment i termini

- Adaptació curricular

CAU (UACloud)

- Sol·licitud de ANUACIÓ/MODIFICACIÓ de matrícula

Contacta amb nosaltres

- Anul·lació/Modificació de matrícula

Grau en Infermeria

Grau en Nutrició Humana i Dietètica

Màster U. en Investigació en CC. Salut

Altres Màsters

- Autorització a tercer a realitzar tràmit

Document

- Sol·licitud de prestació del segur escolar de l'INSS

Document

- Justificant d'assistència a classe/seminari/examen. L'estudiant haurà d'enviar emplenat el document al professor/a abans del dia de la classe/seminari/examen sol·licitant que li ho prepare amb el segell del seu Departament. El professor/al signarà el dia de la classe/seminari/examen per al seu lliurament. (Aquest document no serà segellat en cap cas per la Facultat) Document
- INFORMACIÓ: Pagament rebuts de matrícula (art.147 normativa i horari de pagament de rebuts en entitats bancàries del Campus). Taxes i tarifes aplicables  

Si eres PDI o PAS

- Sol·licitud modificació d'horari

FORMULARI

- Sol·licitud examen parcial (a emplenar pel professorat coordinador de l'assignatura)

FORMULARI

- Procediment de reserva d'espais de la Facultat

- Sala de Reunions

- Laboratoris i aules

- Saló de Graus

- Certificats TFG/TFM/Projectes de Fi d'Estudis tutelats

UACloud

- Certificats de docència impartida anteriors a 1999 i impartits a partir del curs 2003-04

Dirigir-se al departament responsable de les assignatures impartides

- Certificats de docència des de 1999 fins a 2002/03

Unitat de Planificació Docent plandoc@ua.es

- Si el professorat necessita certificació per a l'ANECA de la degana o degà, perquè així ho estableixen les bases de la convocatòria, aportarà al Deganat de la Facultat Model de certificat de docència ANECA, emplenat per la interessada o interessat, acompanyat de certificat de docència, obtingut segons l'apartat anterior (a partir de 2003-04)

Model de certificat de docència ANECA

- Certificat de pertinença a la comissió a la qual es pertanga (grau, mobilitat, postgrau, etc.)

Email a Deganat dega.salut@ua.es

- Certificat de tutorització pràctiques externes. Anteriors a 2015-16 disponibles en la Facultat. A partir de 2015-16 disponibles en UACloud ->DOCÈNCIA I INVESTIGACIÓ -> CERTIFICAT DE TUTELA DE PRÀCTIQUES

UACloud

Si NO eres membre de la UA

Instància General

IMPRÈS (OpenOffice)

IMPRÈS (pdf)

- TRASLLAT D'EXPEDIENT: Sol·licitud de admisió per a continuació d'estudis de Grau:

a) Estudiants procedents d'Universitats espanyoles

b) Estudiants procedents d'Universitats estrangeres

Reconeixement de crèdits: L'alumnat admés haurà de sol·licitar el reconeixement a través de UACloud (apartat Expedient Acadèmic->Sol·licitar->Reconeixement o Convalidacions o bé en e-Administracio->Tràmits acadèmics->Reconeixement de crédits) abans de matricular-se de les assignatures i lliurar la documentació durant el termini de matrícula

a) FORMULARI

b) FORMULARI

- Inscripció en requisits formatius complementaris per a l'homologació de títols estrangers

FORMULARI

- Sol·licitud d'admissió a places de professorat (Accés PDI)

FORMULARI

 

SOL·LICITUD D'INFORMACIÓ O CONSULTA

 

SECRETÀRIA PRESENCIAL

S'atendrà NOMÉS a través de cita prèviade manera individualitzada.

Horari d'atenció al públic

Cites prèvies en període ordinari:
Matins: De dilluns a divendres de 9:00 h a 14:0 h
Vesprades: dimarts i dijous de 14:00 h a 17:00 h

Cites prèvies en període d'estiu (de l'1 de juny al 31 de juliol):
Matins: de 9:00 h a 14:00 h

Període vacacional:
Durant el període vacacional de Nadal, Setmana Santa i el mes d'agost, aquesta Secretaria romandrà tancada. Durant aquest període la Unitat Centralitzada de Coordinació Acadèmica i de Centres (UCAC) estarà situada en l'Oficina d'Informació a l'Alumnat.

RECLAMACIÓ, QUEIXA O SUGGERIMENT

Presentació de reclamació, queixa o suggeriment a la Facultat.

MÉS INFORMACIÓ

Secretaria Facultat Ciències de la Salut


Universitat d'Alacant
Carretera de Sant Vicent del Raspeig s/n
03690 Sant Vicent del Raspeig
Alacant (Spain)

Tel: (+34) 96 590 3512

Per a més informació: informacio@ua.es, i per a temes relacionats amb aquest servidor web: webmaster@ua.es

Carretera de Sant Vicent del Raspeig, s/n - 03690 Sant Vicent del Raspeig - Alacant - Tel.: 96 590 3400 - Fax: 96 590 3464